Dzisiaj jest 22 mar 2025, 13:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 cze 2015, 19:02 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Wkręciłem tak jak mówiłeś świecę z krótkim gwintem i skuter nie odpalił
Co może być nie tak jeszcze ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 cze 2015, 22:19 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
w takim razie ja bym jednak poddał w wątpliwość kompresje i stan cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 19:27 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Witam
Cylinder z tłokiem i pierścieniem jest według mnie w dobrym stanie jak zdemontowałem cylinder i chciałem go założyć z powrotem to ciężko wchodził

-- 16 cze 2015, 20:27 --

a może klin sie przestawił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:35 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
:shock: on nie ma ciężko wchodzić a biorąc pod uwage że tak jest to zapewne spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:40 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
a co do magneta to sie przestawił o trzy ząbki

-- 16 cze 2015, 21:40 --

nie tłok tylko pierścień jakby cos cieżko wchodził




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:42 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
na magnecie nie ma żadnych ząbków oprócz tych od rozrusznika które nie mają znaczenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:43 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
o koło zamachowe mi chdoziło https://www.bikepics.com/pictures/1680641/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:45 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
te ząbki są od rozrusznika i nie mają wpływu na działanie silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:51 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
no dobrze ale dla pewności rozbiorę i zobaczę czy klin sie nie ściał jak przyjdzie sciagacz do magneta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:51 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
czy klin nie jest ścięty możesz zobaczyć bez ściągacz wystarczy odkręcić nakrętke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 20:54 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
i włączyc pierwszy bieg i sprawdzic czy sie nie okręca ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 21:04 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nie
spojżeć pod kątem prostym na wał i zobaczyć czy klin jest w rowku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 12:11 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
sprawdzałem ale mało tam widać

-- 17 cze 2015, 13:11 --

kompresja zostanie sprawdzona dzisiaj proszę mi powiedzieć jaka kompresje powinien mieć sprawy silnik od ilu do ilu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 15:41 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
około 7 przestaje odpalać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 21:13 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
skuter miał 1bar albo coś kolo tego

-- 17 cze 2015, 22:12 --

sprawdzane Manometrem

-- 17 cze 2015, 22:13 --

dziadek mi mówił jak rozebraliśmy wszystko ze pierścień nie dolega szczelnie do cylindra i traci kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 21:53 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
:shock:
skoro twierdzisz że tłok jest ok to jakim [cenzura] jest 1 bar?


Ostatnio zmieniony 17 cze 2015, 21:53 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 21:54 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
nie wiem serio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 22:14 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nawet jakbyś tam wgl nie miał pierścienia to by miał chociaż 3-4-5 bar myśle że już masz porządnie wyjechany cyl albo tłok i różnica średnicy jest koło 0.15mm :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 6:56 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
aha czyli klin na kole zamachowym nie będzie przestawiony tak ?
wystarczy że wymienię sam cylinder z kompletną głowicą tłokiem i pierścieniem itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 9:37 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nie zamieniaj w ciemno bo widze ze się nie znasz tylko oddaj to do kogoś kto by zobaczył co i jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy