Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2009, 8:59 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Witam,ostatnio kupiłem silnik od Apki Sr (minarelli horizontal lc) do swojej Aprilia Area 51 i pojawił się problem,gdyż w moich starych karterach jest tak jakby wlot,do którego podłączam szlaufik,który idzie z kranika podciśnieniowego.W silniki od SR tego nie ma i nie wiem co zrobić z tym szlaufikiem,dodam że bez niego nie zasysa paliwa,proszę o pomoc!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 10:29 
*

Rejestracja: 06 lut 2009, 22:14
Posty: 56
Lokalizacja: Okolice Białegostoku
Pojazd:
jeżeli myślę o tym samym co Ty to to będzie szlaufik który podłączasz do gaźnika, bo on daje ciśnienie do zbiornika i temu paliwo Ci nie leci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2009, 12:37 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
ten szlaufik jest podłączony,jest to szlaufik,który jest podłączany z silnika do gaźnika(podciśnieniowy)ale jest jeszcze szlaufik,który idzie od zbiornika (podciśnienie) do karterów(w moich starych karterach tak jest,jest tam taki wlocik). W nowym silniku nie ma tego wlotu i nie mam gdzie podłączyć podciśnienia ze zbiornika,nie wiem jak jest w sr,nie wiem jak wygląda połączenie w sr.Tu kieruje sie do posiadaczy Aprki sr lub roxa,gdzie u was podłącza się podciśnienie z kranika????pomocne były by zdjęcia,proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 12:41 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
W roxach bynajmniej kabelek od podciśnienia, który leci z kranika podłączony jest do gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2009, 14:43 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Ale gdzie dokładnie...chodzi mi o podłączenie podciśnia kranik,moglibyście pokazać podłączenie na zdjęciu???;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 14:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
W gaźniku masz 3 wejścia na wężyki.
Jeden na paliwo, drugi właśnie na podciśnienie, trzeci zaś olejowy.
Od kranika idą 2 z nich : paliwowy i podciśnienie. Olejowy idzie z pompki która zasysa olej z dozownika.

Może chodzi ci o jakiś dopalacz spalin ? nie wiem. Ale podciśnienie z kranika napewno podlączasz do gaznika.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 14:54 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2009, 16:50 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Podciśnienie z silnika idzie do kranika,o tym wiem i jest podłączone,a mi chodzi o podłączenie podciśnienia z kranika,wisi mi ten przewód i nie wiem gdzie go podpiąć,bo ja miałem inczej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
dawidek1616161 pisze:
Podciśnienie z silnika idzie do kranika

Chyba z gaźnika ?
Masz 3 weżyki ktore idą od kranika podcisnieniowego ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2009, 19:51 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Ja nie mam kranika podciśnieniowego tylko pompe paliwową,ale działa na zasadzie membranek.Wężyk z silnika podciśnieniowy idzie do gaźnika,a w gaźniku mam kilka wejść na wężyki(ok.5).Głównie chodzi mi o to gdzie podłączyć podciśnienie z pompy,a gdzie podciśninie z silnika,jak to połączyć,z czym.Włąściciele sr,aerox itp. powinni wiedzieć o co chodzi.Proszę o pomoc!!!!!!!!!


Ostatnio zmieniony 23 maja 2009, 11:31 przez dawidek1616161, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 18:50 
*

Rejestracja: 23 maja 2009, 18:34
Posty: 3
Pojazd:
http://www.easyparts.nl/choosesubmodel. ... 968-1-m412
- tutaj jest mnóstwo schematów do apek i jakieś krótke opisy do części.. może się przyda;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2009, 17:36 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Dzięki za pomoc,ale ale chyba już sam doszedłem co jest...w Areach kartery miała oryginalnie zrobiony w karterach wlocik pod który był założony wężyk od podciśnienia,czyli tak jak w starym silniku...Będę musiał taki wlocik dorobić.


Ostatnio zmieniony 27 maja 2009, 16:01 przez dawidek1616161, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy