Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2013, 20:08 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
Witam, chciałbym żeby osoby które mają taki silnik wyraziły się na jego temat. Czy się bardzo psuje? Co się psuje itp. Ponieważ irytują mnie posty wielu ludzi że morini to "szajs" czy też "lepsze P/G" Moim zdaniem po remoncie generalnym silnik sprawuje się dobrze. Posta tego stworzyłem po to żeby dowiedzieć się czy każdy morini często się psuje czy tylko wyjątki ;) Dzięki za odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 paź 2013, 20:22 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
u mnie psuło się dosłownie wszystko, wymieniłem cylinder, łożyska, cały napęd, jedynie wał został seryjny bo był w dobrym stanie, teraz jest wszystko git chociaż i tak nie polecam tego silnika, mało części i trudno dostępne a coś używanego to szukać za świeczką




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Szczerze, nie miałem innego skutera poza moriniakiem w TGB.
Przełożenia mam odblokowane, z początku śmigałem 65km/h, po czym zdjąłem tuleje z wariatora, i prędkość wzrosła do 75km/h (licznikowe) i dodatkowo była ślepa kiszka.
Aktualnie mam 13tys przebiegu, i mam drugi cylinder, (china).
Przedtem jeździł u takiego jakby niedbalucha, non top katowany, i też żywotność się skróciła..
Osiągi wypisałem wyżej, ale szczerze wcale nie odstaje od miny, czy też p/g.. a przewyższa nawet "peżota".
Wszyscy chwalą minarelke, szczerze? nie wiem za co, może i są jakoś lepsze od moriniaka, ale jak byłem na zakończeniu / rozpoczęciu, to wcale nie były takie mocne te wszystkie piździki tam..
Ciężej z częściami tuningowymi, jednak jak coś potrzeba to sie na pewno wyrwie.
aktualnie mam tecnigas next-r, i prędkość to licznikowe ok (85-90).
Ja akurat nie narzekam, zima czy nie zima, kopnięcie i pali, na rozrusznik za 3dotknięciem.
Na gume rwie przy 8gramowych rolkach, wystarczy poderwać koło i mamy pion. ^^
Ja tam akurat nie narzekam na niego, na razie odpukać bo jeździ i to całkiem spoko. ;]
mam go od dwóch lat, i nigdy mnie nie zawiódł. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 20:52 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
lukas971997, ale po generalnym remoncie wszystko jest ok?! Proszę o dalsze wypowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 21:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
P/G i Miny są lepsze pod tym względem iż dostęp części tuningowych jest sporo lepszy. U mnie po każdym remoncie było niby ok, polatałem te 100-200 km i coś padało. Obecnie po remoncie generalnym silnika Apka stoi już nie ruszana, przejechałem nią max 10km i nie śmigam więcej bo chcę sprzedać a nie chcę żeby coś kolejnego mi się sypnęło. Z tego otóż to powodu nie mam dobrych doświadczeń z silnikiem. Każdy ma jakie ma jeden będzie mojego zdania drugi innego, zależy w jakim stanie silnik itd. U mnie jest AC i po 10k km poleciał korbowód i łożyska, cylek z tłokiem, i kilka jeszcze mniejszych części. Mam tą apkę przez około 5-6 lat i pierwsze 4 lata stała i była tylko regularnie przepalana. Kiedy w końcu zacząłem nią jeździć czyli w wakacje rok temu to więcej stała i była robiona niż jeździła w związku z czym kupiłem SR na P/G gdzie po przejechaniu ponad 2500km wymieniłem sam tłok z uszczelkami cylka i dyszke na większą. Tak więc ogólne moje zdanie jest takie, że nie polecam tego silnika :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 21:37 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
no tak, teraz wszystko jest okej chociaż było z nią tak jak u kolegów wyżej, więcej stała niż jeździła, teraz śmigam bez problemu chociaż gaźnik mam do regulacji, ogólnie jak chcesz jeździć skuterem w serii to morini może być ale jak chcesz jakikolwiek tuning to szukaj p/g albo miny, dużo więcej części i ogromny rynek używek




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 16:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Według mnie to bardzo dobry i mocny silnik, jedyną wadą jest mała ilość części tuningowych, choć np. do TGB można dostać wszystko, prócz wypełnionych wałów. Silnik ten bardzo mało się psuje, ostatnio robie moim TGB dosyć spore przebiegi i silnik jeździ i pali bez zająknięcia. V-max u mnie to ok. 80 km/h, niestety teraz ok. 65, gdyż mam mocno zajechany cylinder, który domaga się szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 17:57 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:19
Posty: 4
Pojazd: aprilia sr
Tez mam srkę morini gaźnik i powiem tak... Polecam,ma duzą moc,na serii leci 80 +/- i ogolnie to jest masywny skuter. Ale.. z duzym przebiegiem nie dotykaj bo zaraz polecą ci wszystkie elementy silnika co jest kosztowne ;) Ale jak zrobisz remont to dalej będziesz śmigał. Miałem wcześniej minarelli i kolega tez miał to uwazam ze są gorsze i sprzedaliśmy. Władowaliśmy kupe kasy a osiągi marne i częste awarie. Jak chcesz jeździć szybko to kup sobie cbr/yzf 125 to są najlepsze motory a nie jakies tuningowane awaryjne skuterki. Wiem bo koledzy mają i przejeździli wszystkie markowe skutery po tuningu (nie mówie o chinolach :P) wiec jak nie będziesz nic grzebał i kupisz z małym przebiegiem to będziesz zadowolony,wiem z doświadczenia. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Nawet przy grzebaniu nie ma prawa się psuć, przecież silnik skutera posiada prostą zasadę działania, szczególnie 2T, do poprawnej pracy potrzebujesz tylko wał, cylinder, tłok, iskrownik i gaźnik wraz z filtrem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2013, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 1:56
Posty: 110
Lokalizacja: włocławek
Pojazd: Italjet formula 1995
u mnie sypało co chwile sie coś , i przez rok od zakupu zrobiłem na nim około 100km , w wakacje zrobiłem mu remont i w 2miesiące zrobiłem 1500km bez problemu osiągi to 80km/h , ogółem silnik dobry , wadą jest duży brak dostępu do części ale jak ktoś chce to znajdzie , napewno nie są to silniki dla osób które łatwo sie poddają gdy coś sie psuje ,




_________________

Wpadnij jedyny taki projekt Italjeta :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy