Dzisiaj jest 21 lip 2025, 8:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
To jest takie przkomarzanie się teraz. Silniki są porównywalne. Ja mam 10 letni silnik z przebiegiem zakładam minimum 25-30tyś nie ma luzów pali od 1. Ja bym brał minarelli do cpi łatwiej jest wszystko zrobić. A pompa wody pada raz na 10tyś lat :mrgreen: <joke>




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 22:05 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 22:07 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
br3w pisze:
To jest takie przkomarzanie się teraz.


To prawda. :angry:

br3w pisze:
Silniki są porównywalne.


Zgadzam się,ale naprawde Piaggio jest mocniejsze,niemam złego zdania o minarelli. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Minarelli i P/G jedno i to samo, wszystko na tej samej zasadzie 2t.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 22:26 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Piaggio jest zawsze mocniejsze i szybsze! Dlaczego?
Piaggio Posiada dodatkowo chłodzony port wydechowy z dołu oraz chłodzenie karteru, więc zawsze na plus. Poza tym seryjny karter piaggio ma dużo lepszą konstrukcję niż minarelli w środku :)
Miałem doświadczenie z wieloma silnikami piaggio i gilera typu high-end i zawsze szybsze jest piaggio na podobnych częściach jak minarelli :).
Do mina jest chyba więcej części na allegro i łatwiej o chętnych na nie.
To chyba tyle :p
Pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 23:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Odkąd śmigam na nrg nie lubię przy nim grzebać ;] wszystko jest jakoś tak dziwnie skomplikowane, minarelli jest duuużo prostsze i chyba popularniejsze. Jeśli już robisz custom to nie baw się w przekładanie 50-50 tylko jak ktoś wyżej mówił włóż silnik od runnera 180 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Prawda jest taka że każdy będzie chwalił to co ma ;P Moje zdanie jest takie.

Piaggio LC:
+ Lepsze chłodzenie (dodatkowo chłodzony karter)
+ Nowsze od minarelli, z roku na rok udoskonalane.
Minarelli hor LC:
+ Prosta konstrukcja, wszystko praktycznie na wieszchu
+ Sprzęgiełko rozrusznika a nie bendix co dla mnie jest porażką (nie miłe wspomnienia)
+ Bardzo dużo części zamiennych jak i tuningowych.
+ Pompka oleju napędzana jest przez wał, im wyższe obroty tym szybciej podaje olej a nie jak w piaggio na linke gazu (im bardziej odkręcimy manetkę tym szybciej podawany jest olej) jak sie zerwie to może być nie dobrze dla cylka (nie wiem czy jest tak w każdych silnikach piaggio, oglądałem akurat AC z 1999r i tak było napędzane.

Obie jednostki są bardzo dobre, szybkie, niemalże bez awaryjne jeśli o nie dbamy.
Jak bym miał coś kupować to z silnikiem piaggio, ale tylko dlatego że chciałbym poznać ten silnik bo z minarelli mam już doczynienia długo ale żadnych awarii. :cool:




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351


Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 14:45 przez AjekMK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 15:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dorabiasz sobie tylko roboty przy skuterze. Najłatwiej będzie Ci założyć już to LC od minareli. Kombinowanie z silnikiem piaggio bo "niby" jest lepszy to dla mnie głupota. Jak się znasz na 2t to każdy silnik będzie Ci dobrze chodził. Z resztą takie kombinacje przy CPI to kasa w błoto.
Nie wiem po co się zabierasz za przekładkę na LC jak sobie nie radzisz z tym silnikiem...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 15:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Więc tak + i - (mała ankieta)
Silnik minarelli prosty dobrze go znam.
Silnik piaggio coś innego co lubię :D
Tylko jest jedno ale. Chce zrobić amortyzator centralny i wiadomo w minarelli nic trudnego a w piaggio :?: Kupuje te kartery jak mi się nie spodobają to je sprzedam a jak nie to zostawię i skompletuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2009, 23:09
Posty: 36
Lokalizacja: Solnica
Pojazd:
co że lepsze chłodzenie w piaggio to się nie zgodzę piaggio ma trochę większy karter po reszta jak do minarelli zakładamy pompę +40% czy boscha to chłodzenie jest na pewno lepsze niż w p/g.
Wyżej wyczytałem że p/g w tuningu hight end są lepsze.. to nie prawda.. minarelli można sobie ulepszyć dodatkowo wiekszym flowem niż w p/g.. w ogule nie można mówić że p/g lepsze od minki czy na odwrót..




_________________

¤ ::..PROJECT::...::CUSTOM::... EvO rOx By GrUbY...::

looknij a nie pożałujesz ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35572&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Więc będę powoli kompletował swoje minarelli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Do p/g jest canto miano do tego dorzucić 2 cylindry 2fast :) w p/g też im wyższe obroty tym szybciej sie kręci pompa wody i oleju :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie mam tyle kasy żeby dwa cylki montować a po drugie to do minarelli też to jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
P/G było pierwsze później inne marki wkroczyły i zaczeły podrabiać wszystko przecież to prawie się niczym nie różni tylko w minarelli jest pompa na wierzchu i rurka z boku cylindra odprowadzona od chłodzenia, głowica 5cio kątna jak w p/g jeden h*j.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 20:09 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
Kto ma p/g to chwali p/g a ci co majo mine to chwalą mine. Każdy ma swoje zdanie ale mati hyba i tak weźmie mine bo będzie mu łatwiej zrobić centralke bo w p/g by było cięrzko jeśli to wo gule możliwe.

Zainstaluj sobie mozille, która poprawia błędy ! W przeciwnym razie, każdy twój post napisany z błędami będzie usuwamy !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 21:01 przez LinuX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2009, 23:09
Posty: 36
Lokalizacja: Solnica
Pojazd:
Yakuza, co z tego ze go p/g można rzędówkę wstawić ?? w Polsce nie ma nikt tego po resztą do minarelli też jest.. w mince tez im większe obroty tym się szybciej pompa kręci ;] i z tym że napisałeś jeden h.j to się zgodzę w końcu zależy jak się stuninguje tak bd jechać :PP




_________________

¤ ::..PROJECT::...::CUSTOM::... EvO rOx By GrUbY...::

looknij a nie pożałujesz ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35572&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 11:19
Posty: 20
Lokalizacja: socho
Pojazd:
Moim zdaniem łatwiej jest kupić p/g w dobrym stanie do jazdy za przyzwoite pieniądze. Ja za swoje NRG dałem niecałe 2k i jeździ i wygląda przekręciłem na nim 12k i nic po nim nie widać. Brat miał minearelli to się z nim codziennie męczył a motor był od pewnej osoby.Moim zdaniem p/g jest tańsze mniej awaryjne. Może trochę więcej pali. Ale wiem ze minearelli na serii z p/g nie ma szans. Ja bym wsadzał p/g i się nie przejmował. Jak masz czas i znajomych którzy Ci uchwyty pospawają to żaden problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No tak tylko jest jedno ale z tym amortyzatorem, ponieważ ja robię centralkę to i nie weim czy nic nie będzie o wydeszek haczyć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy