Dzisiaj jest 15 lut 2025, 12:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Simmering
Post: 09 maja 2010, 15:24 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Witam wszystkich.

Rozszczelnił mi się simmering od strony wariatora i cieknie. Czy z jego powodu skuter może gorzej odpalać i szaleć z obrotami ?
I teraz pytanie, czy mogę wymienić SAM simmering bez rozpoławiania silnika gdyż łożyska nie mają żadnego luzu więc nie widzę potrzeby narazie ich zmieniać..?

Bardzo proszę o wypowiadanie się tych osób, które naprawdę znają się na rzeczy.
Pozdrawiam

Tu mam foto tego simmeringa:
http://img685.imageshack.us/i/dsc00613dn.jpg/
http://img688.imageshack.us/i/dsc00612a.jpg/
Do wymiany ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 16:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
mój też się rozszczelnił

chlapie tak że chyba pół baku tą droga ucieka :D

ale nie zauważyłem spadku osiągów czy czegokolwiek

dołączam się do pytania czy można sam simmering zmienić bez rozpołaiania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
wyjąć się go na pewno da ale jest on głęboko więc możesz go uszkodzić (nie wiem jak chcesz go wyjąć od tamtej strony jeżeli tam jest łożysko na logikę troche panowie) . co do obrotów jest taka możliwość jeżeli ucieka tzn że przepuszcza powietrze czyli kompresja automatycznie zmniejsza się możesz tego nie odczuwać ale kompresja mogła się zmniejszyć minimalnie


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 20:35 przez assane, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 22:34 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
assane, przecież zzużyty simmering mogę wyrzucić więc może się uszkodzić.. Od tamtej strony tzn ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
owszem od tamtej strony czyli od środka tam gdzie masz łożysko i wał więc odp brzmi nie musisz rozbierać silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 0:42 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Mam pytanie, za zimeringiem dochodzi smarowanie wału, czy powinien znajdować się tam sam olej? Czy może znajdować się też benzyna? Bo mi z tamtąd cieknie benzyna kiedy zalewa mi cylinder




_________________

Tgb 303rs 2003r
Wał Top Racing STD
65ccm
Łozyska NTN
Leovince TT
Rolki 7g.
Podniesiony o 6,5cm
Zaczynam tiuning optyczny:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 12:30 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
przy 4t sam olej
przy 2t mieszanka, ale więcej oleju niż benzyny chyba że świeżo po skręceniu połówek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2010, 21:09 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
tylko i wyłącznie gaźnik zostaje, dokładnie sprawdź zaworek czy gumka na końcu tłoczka nie ma krawędzi , powinna być gładka bez uszczerbków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2010, 20:47 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Gumka jest bez skaz, zdrowa nie poniszczona, zawór zamyka. Nie wiem już co może być:/




_________________

Tgb 303rs 2003r
Wał Top Racing STD
65ccm
Łozyska NTN
Leovince TT
Rolki 7g.
Podniesiony o 6,5cm
Zaczynam tiuning optyczny:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
mylisz się kolego to kranik zamyka dopływ paliwa ;) szkoda że dopiero teraz zauważyłem że masz jeszcze problem to jest proste gdy on stoi w kraniku ci podciśnienia nie trzyma i on sie zalewa potem ci odpalić nie chce i ci kapie właśnie z tłumika paliwo ;) gaźnik wszystko masz ok preferuje zmianę kranika ponieważ tam też jest coś takiego jak membrana ;) a co do tego szlaufika co było paliwo wyżej wspomniałeś to właśnie efekt nie trzymającej membrany w kraniku


Ostatnio zmieniony 27 cze 2010, 21:03 przez assane, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 23:23 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
ok, bardzo wielkie dzięki za podpowiedz, jak będzie to co mówisz to stawiam Ci flachę, wyśle pocztą:) Na razie nie mam czasu aby zajrzeć do niego bo stoi na hali a pracuje po 14godz. Zobaczę w sobotę. Jeszcze raz dzięki za podpowiedź




_________________

Tgb 303rs 2003r
Wał Top Racing STD
65ccm
Łozyska NTN
Leovince TT
Rolki 7g.
Podniesiony o 6,5cm
Zaczynam tiuning optyczny:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2010, 18:43 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
ZAMYKAM TEMAT. USTERKA KRANIKA. Dzięki assane za podpowiedz, Bardzo mi pomogłeś:)




_________________

Tgb 303rs 2003r
Wał Top Racing STD
65ccm
Łozyska NTN
Leovince TT
Rolki 7g.
Podniesiony o 6,5cm
Zaczynam tiuning optyczny:p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy