Dzisiaj jest 20 lut 2025, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2010, 10:27 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
witam jestem nowy na tym forum ale troche czytałem co i jak a więc zaczynajc od mojego problemu ma taki skuter
piaggio zip 2T 1996
cylinder 80ccm DR RACING PARTS 12km
Gaźnik dellorto 12 dysza 80
Tłumik leovince sp3
rolki wariatora 8,5 g
dalej wszystko seryjne
jeszcze zablokowany

i gdy wymieniłem cylinder skuter mi nie chce odpolić nie wiem zmieniłem dysze w gaźniku na większą i dalej nic nawet jak naleje troche paliwa do cylindra to wypali to paliwo i gaśnie iskra jest dobra pomużcie filter powietrza czyściłem i nic i gaźnik




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 10:57 przez Adas06, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 11:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
jak zakładałeś tłok to strzałką do dołu? sprawdz czy połączenie filtr>gaźnik>króciec dol. masz całkowicie szczelny i czy nie łapie lewego powietrza. rozumiem, że z kopniaka również nie pali?




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 11:56 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
strzałka raczej nie wiem jak a jak powinna być do dołu czy do gury ? dobra z tym połaczeniem zaraz sprawdze i z kopniaka też nie pali




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 12:01 przez Adas06, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 12:42 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
bomert, nagrałem filmik jak mam założone to zobacz i napisz
http://www.youtube.com/watch?v=sa9D8RtYbR0




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 12:43 przez Adas06, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
na pewno coś z gaźnikiem albo głowica złe przykręcana i się zgięła zobacz czy jak kopiesz to z tłumika czuć uderzenie.




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 22:41 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
80ccm 12km na seryjnym wale i gaźniku 12mm ??? :shock: :shock: :shock: Do tej 80ccm trzeba już wzmacniany wał i gaźnik minimum 17.5mm-19mm. A co do tego że gaśnie to nie dostaje paliwa i gaśnie. Podnieś iglicę na maksa i zobacz czy będzie chodził.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2010, 22:42 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 7:21 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Nawet jak odpali to radzę nie jeździć bo wał Ci strzeli za nim się obejrzysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 11:45 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
a możecie mi powiedzieć czy tłumnik leovince tt będzie dobry do tuningu i czy trzeba wymieniać cały wariator sportowy czy tylko rolki wystarcza a i jaką spręzynę pod wariator najlepiej i czy sprzęgło też trzeba sportowe czy tylko spręzynki ?




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 14:54 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Leo TT to możesz sobie założyć ale do seryjnego cylindra... Nie trzeba ale jak go wymienisz to będziesz miał lepsze osiągi. A co do sprężyny to musisz sobie jakąś dobrać. Na seryjnym sprzęgle trochę pojeździsz ale jak zaczniesz świrować(palić gumę, itp) to długo na nim nie pojeździsz. Jaki masz wał ? Bo pytaliśmy i nie odpisałeś.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
no stanadardowy niby jak kupowałem cylinder i pytałem czy wał mi wytrzyma to powiedzieli że tak a jak nie to będzie trzeba kupić sportowy :(




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
czyli ten tłumik będzie zły to jaki mi radzicie kupić ?




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 9:13
Posty: 11
Lokalizacja: POLSKA
Pojazd:
dobra panowie zrobiłem go miałem lekko zapchany kranik i mi paliwo nieszło tak jak powinno za wszystkie odpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję super forum




_________________

Piaggio ZIP 2T 1996




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 22:08 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak ten tłumik będzie za słaby do tego cylindra. Jeżeli go masz to możesz na nim jeździć chyba że masz kasę to kup lepszy. Radził bym Ci wymienić od razu wał na sportowy bo na tym pojeździsz trochę i się rozpadnie w drobny mak. A w pierwszej kolejności załóż większy gaźnik 17.5mm minimum bo zgrzejesz tłok a następnie zatrzesz silnik.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy