Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Skuter 4T
Post: 18 mar 2012, 9:44 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Witam.
Posiadam chiński skuter 4T. Gdy miałem w nim założony cylinder 60ccm skuter chodził bez najmniejszych problemów. Po zmianie cylindra na 80ccm skuter zaczął ładnie chodzić tylko ma teraz trudności z zapalaniem gdy silnik jest już ciepły. Na zimnym silniku skuter zapala bez żadnego problemu. Co może być tego przyczyną ? Za odpowiedzi bardzo dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 9:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
mialem colibra 4t kiedyś, to jak się nagrzał i postał z 2-3 godz po tym to nie chciał zapalać bo mu się zawory przestawiały.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 9:54 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Zawory ustawiałem są w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 11:54
Posty: 95
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Może dla tego, że się jeszcze nie dotarł. Jak się nagrzeje tłok puchnie. Przez to ciężko odpala. Zobacz może jeszcze być lipna świeca :wink:




_________________

Piaggio NRG mc1 Zapraszam ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=295770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 10:09 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
Cylinder przejechał już około 1500km. Tak że jest już dawno dotarty. Mam nową świece ale jej jeszcze nie zakładałem. Założę ją jutro albo dzisiaj i zobaczę czy coś to da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2011, 20:22
Posty: 40
Lokalizacja: Rumia/Gdynia
Pojazd:
Miałem to samo z cylindrem 80. Ale przyczyna były zawory. Źle ustawione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 13:10 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:40
Posty: 32
Pojazd:
A na ile mam ustawić zawory? Zawsze ustawiam na 0.05




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy