Dzisiaj jest 03 gru 2024, 20:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2015, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Benzer Ohio

Ostrzeżenia: 1
Witam. Borykam się z problemem ciężkiego odpalania. Kiedy skuter jest zimny muszę go kopać z 10 min i dopiero wtedy odpala, gdy odpali i przejade np. 10km, zgaszę go na 5min to pochodzę strzał i pali, natomiast gdy go zgasze i wrócę za 2 godziny jak już ostygnie znowu mam problem z odpaleniem. Cylek i tłok w stanie nienaruszonym Airsal Tech Racing 50cc, kompresja jest.

Co mam robić aby skuter lepiej palił ? Niewyregulowany gaźnik ? może jakieś inne propozycje ?




_________________

*****************************************************


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2015, 19:13 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Sprawdź może ssanie czy działa, czy nie zalewa go też, stan świecy, przewód od fajki, ją samą też.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2015, 19:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
polecam metodę: 2 kopy, zapłon, lekko gazu i kop, jak tak nie pali to coś nie tak z gaziorem albo świecą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2015, 9:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
zawór lub uszczelniacze, ew słaba kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2015, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Benzer Ohio

Ostrzeżenia: 1
Jaki zawór ? Ja mam 2t a kompresja napisałem ze dobra




_________________

*****************************************************




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 17:03 
*

Rejestracja: 19 lut 2015, 20:00
Posty: 74
Pojazd: Gilera Stalker
Koledze wyżej chodzi pewnie o zawór membranowy. Jeśli ma przerwe, którą możesz spokojnie sprawdzić patrząc pod światło, to też może być przyczyna problemu

https://www.google.pl/search?q=zawor+me ... d=0CB8QsAQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 17:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dokładnie i jak widać prześwit to można obrócić membranki, by go na jakiś czas zniwelować. Co do kompresji to w sprawnym i nowym silniku wynosi ona około 10-11bar. Jak masz około 6bar to remoncik czeka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2015, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:24
Posty: 22
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Benzer Ohio

Ostrzeżenia: 1
problemem była odkręcona głowica, poluźniła się i uciekała kompresja, mimo to i tak była dobra :) dzieki za pomoc




_________________

*****************************************************




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy