Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 5:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2011, 20:06 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Witam, przepraszam, że założyłem już kilka tematów, ale nie znalazłem poprawnej odpowiedzi, a mianowicie chodzi o skutera derbi vamos z blokadami mofa, tym razem opiszę bardziej szczegółowo i proszę o wyrozumiałość.

Więc skuter ma blokady mofa i jechał 25 km/h, lecz blokada tkwiła w cylindrze i po wymianie go osiągi wzrosły do 50/55 km/h, i nie wiem jak go odblokować dalej, prawdopodobnie mam blackbox -a jak zauważyłem, i prawdopodobnie moduł zablokowany, lecz przy wyższych obrotach dopiero odcina, ponieważ jak jadę tym v/max –em to słychać, że silnik nie rozwinął pełnej mocy, że silnik stać na coś więcej.

Nie mam blokady: na króćcu ssącym ( mam gumowy), na kolanku nie mam, tulejki (podkładki różnie mówią) również nie mam, w gaźniku nie jestem pewny, ale sprawdzę w wtorek dokładniej pod przepustnicą, i w tłumiku nie jestem pewny na końcu postu dodam 4 zdjęcia tłumika seryjnego i stwierdzicie.

Mój setup:
- Cylinder + tłok + pierścienie nowe nie wiem, jaka firma
- Wariator sportowy Top Rancing
- Rolki 7 gr, lecz wydaje mi się, że na 5,5 gr, szybciej jechał ( w wtorek założę i zobaczę), lecz różnica pewnie będzie nie duża
- Sprzęgło seryjne i dzwon też oraz centralka też, sprzęgło w dobrym stanie okładziny jeszcze są w miarę dobre -oraz dzwon też w dobrym stanie, sprzęgło niespalone ani nic żadnych odznak itd.
- Pasek nowy nie pamiętam firmy, lecz jest firmowy podajże Francuskiej firmy jest i ta firma też produkuje do samochodów koleś bardzo polecał ten pasek, bo naprawdę dobry jest
- Przełożenie odblokowane tzn 1 obrót koła 13 obrotów dzwon robi sprawdzałem 2 razy
- Gaźnik dellorto nie wiem, jaka jest gardziel ewentualnie w wtorek zmierzę, ale jest większy
- Dysza główna 44, ale mam też 75 i w wtorek będę zakładał
- Tłumik seryjny na końcu dam zdjęcia, i planuję zdjąć tłumik i przejechać się i zobaczyć czy będzie różnica

Proszę o pilną pomoc!!. Pozdrawiam

Zdjęcia:
http://img585.imageshack.us/i/dsc00269q.jpg/
http://img852.imageshack.us/i/dsc00270s.jpg/
http://img580.imageshack.us/i/dsc00272ma.jpg/
http://img863.imageshack.us/i/dsc00275m.jpg/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 8:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Zdejmij blokade z wria.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 9:19 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No pisalem ze nie mam blokady na wario,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 12:12 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
Bez wydechu to nie zajedziesz daleko . sprawdź czy pasek wchodzi na maxa w sprzegło i na maxa na wariatorze ,zrób kreske markerem tu i tu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 13:15 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Pasek prawie do końca dochodzi jakieś 0,5cm jest do końca, po założeniu dyszy 75 mam problem wyregulować gaźnik, dyszę powietrzną mam chyba 34 podajże, Gaźnik ma gardziel 19 mm. Na końcu zamieszczam linki do zdjęcia przepustnicy oraz jak ona dochodzi, oraz zdjęcia króćca i otworu membrany.
" http://img69.imageshack.us/i/dsc00278l.jpg/ "
" http://img25.imageshack.us/i/dsc00280gd.jpg/ "
" http://img9.imageshack.us/i/dsc00281tr.jpg/ "
" http://img838.imageshack.us/i/dsc00282g.jpg/ "
" http://img861.imageshack.us/i/dsc00283u.jpg/ "
" http://img215.imageshack.us/i/dsc00285pv.jpg/ "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 13:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Daj zawleczke na iglicy na sam dół i zobacz czy będzie różnica




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 16:28 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha, no to jutro już to zobaczę. Niech ktoś jeszcze się wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 17:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
I wyreguluj gaźnik




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:30 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Jutro jeszcze kupię większą dyszę od powietrza bo mam podajże 34. Niech ktoś jeszcze się wypowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy