Dzisiaj jest 22 lip 2025, 11:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:04
Posty: 0
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Revo, elyseo nie było LC :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1732142#1732142 ''Śnieżynka''


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
NRG-power, purejet wcale nie jest awaryjny .. jeździłeś takim chociaż?

brałbym purejeta bo w trasie spali 2l max, więc zaoszczędzisz na paliwie i w serii będzie wystarczająco mocny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Ja runnerem AC robiłem 40Km ok. 100km/h i było ok. Jak jest wszystko ok i dobrze wyregulowany i rozsadny kierowca to skuter dłuzej wytrzyma bez postoju niz ty:D
jak ma sie zatrzec to po 5Km nawet




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 15:25 przez Kamilkadze, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
Ja swoją Yamaha zrobiłem 202km w jeden dzień,przerwy robiłem tak co 60-70km i było ok.Prędkość była 70km/h od czasu do czasu 90km/h.Ac;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
NRG-power pisze:
Kamek46, Przy turystyce nie stosuje się części tuningowych , mozesz cos z optyki ale mechanicznie to tylko odblokować


Dlaczego tak uważasz? Przy 50cc to w ogóle nie mam pytań o co Ci chodzi, a jeśli 70cc to przy pełnym setupie nie wiem czemu "się nie stosuje". Dobry cylinder, wał, łożyska, pasek napędowy (i reszta podzespołów) i nie ma prawa się nic zepsuć (oczywiście teoretycznie bo przy nie wiadomo jakim sprzęcie zawsze jest ryzyko - złośliwość rzeczy martwych.


Cytuj:
Gdyby myśleć o wszystkim to trzeba by zabrać zapasowy silnik. Nie ma sensu przejmować się każdą pierdołą. Jeśli coś ma się posypać to i tak temu nie zaradzisz.


x2.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy