Dzisiaj jest 06 sie 2025, 14:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2009, 1:41 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
Witam. posiadam yamahe neos 97', ostatnio gdy zatankowalem po odpaleniu i dodaniu gazu strzelilo mi cos w okolicach tlumika a teraz nie chce odpalic;/ pierscienie w cylindrze cale, swieca dobra jak i cala reszta w sumie wyglada na sprawne(nie wiem jak w srodku silnika aczkolwiek niestety nie mam pojecia jak go rozebrac jak i wole tego nie robic bo nie chce czegos zepsuc). nie dawno dowiedzialem sie ze moze to byc wina jakichs platynek (niestety nie wiem co to i gdzie to jest). jezeli ktos zna taki problem i wie jak go rozwiazac to prosilbym o rade. z gory dzieki. pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 14:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tzw platynki= styki przerywacza.W skuterach nie występują ponieważ jest zapłon elektroniczny. Chyba że chodziło o zawór membranowy. Jemu taki wystrzał może zaszkodzić.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 14:46 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
czyli to ze nie chce odpalic to moze byc wina tego zaworu membranowego?? bo jak bym mial tylko to do wymiany to bym sie niezmiernie cieszyl bo to nie taki duzy wydatek..a jezeli nie to to jaka jeszcze moze byc przyczyna ze nie odpala??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zmierz mu kompresje, sprawdź iskrę i zobacz na membranę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 15:06 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
Wlasnie, bo zapomnialem mowic kompresja jest taka jakas za cicha, tlok chodzi tak wyjatkowo glatko ale jak juz wczesniej wspomnialem to pierscienie sa cale itd ale w cylindrze jest malytka ryska na srodku...iskra dobra, sprawdzalem na innej swiecy tez, noi probowalem odpalic na krotko ale i tak dupa zimna...;/ jeszcze nachodzi mi mysl ze to moze byc wina gaznika bo w jednej dziurze mam gwint zrobiony z poxyliny bo nie moglem wyregolowac, ale to na pewno nie jest przyczyna bo tak jezdzilem i bylo wszystko sii...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 15:43 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Podstawowa sprawa,sprawdz kompresje,ponizej 3 barów juz jest po ptokach,i sprawdz plytki membranki...




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 15:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
polak123 pisze:
ponizej 3 barów juz jest po ptokach


Chyba jesteś nienormalny. Jak jest poniżej 6bar to już masz po cylku.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 19:54 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
a jak mam zmierzyc cisnienie kompresji??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 20:18 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 11:56
Posty: 112
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Ciśnieniomierzem każdy warsztat samochodowy powinien posiadać ciśnieniomierz




_________________

- SILNIK YAMAHA 100cc
-Filtr Polini Air Box Mini
-Gaźnik Dell'orto 21mm Stage6 Black Edition
-Gaz box Stage6
-Wydech Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 20:58 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
05krzysiek11 pisze:
każdy warsztat samochodowy powinien posiadać ciśnieniomierz
Każdy kto sam robi swój skuter też :cool:
Obrazek
Wersja przyrządu do cylindrów V.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2009, 21:00 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2009, 0:07 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
to juz wiem od kogo to bede mial ;p tylko to wejscie od swiecy jak sie nazywa bo tego juz nie posiadam,,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2009, 10:52 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
nie masz glowicy ?! :shock:




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2009, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Co do ciśnienia to ja miałem 4 bary i skuter jeździł a do tego tłok był nie oryginalny
(mniejszy od nominału). Przepchaj go do najbliższego serwisu samochodowego/motocyklowego i zapytaj czy zmierzą ci kompresje jak nie masz takiego urządzenia.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2009, 15:35 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
mam glowice, chodzi mi o to wejscie swiecopodobne przy cisnieniomierzu....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 15:01 
*

Rejestracja: 17 sie 2009, 15:08
Posty: 11
Pojazd:
Jak ci coś strzeliło to może nagar na świecy jest wykręć świece wyczyść i spróbuj zapalić do jest 2 suw czy 4 suw? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 15:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
konro pisze:
wejscie swiecopodobne
To kompozycja ,zoperowanej" świecy i kawałka rurki mosiężnej z wentyla ,nagwintowanej i wkręconej w tą świece.(Dlatego tak bo mam takie narzędzia i montuję na gwinty :wink: ).




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 8:26 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
2 suw, a ze swieca to juz kombinowalem i dupa zimna..;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 20:45 
*

Rejestracja: 28 wrz 2009, 1:29
Posty: 8
Lokalizacja: p-ń
Pojazd:
witam wszystkich ponownie. chcialbym oznajmic ze znalazlem juz przyczyne dla czego skuter nie odpala...zabezpieczenie od sworzenia sie odczepilo i tlok byl niestabilny przez co sie porysal i pierscienie wtopily sie w niego, co jest jednoznaczne z tym iz cylinder stracil kompresje...wielki dzieki wszystkim za rady. pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy