Dzisiaj jest 18 maja 2025, 21:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 17:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tuningować, hmm... Za bardzo nie ma czym bo mało jest części do tych silników na wtrysku sportowych (chodzi mi o cylindry / wały), ale możesz założyć lepszy napęd, wydeszek i będzie lepiej jednak to nie jest tak podatne na tuning jak gaźnikowce. Coś za coś, ekonomia albo moc (choć w serii jest jej pod dostatkiem).




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 17:42 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 17:43 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
Noo podobno wydeszek wystarczy by ponad 90 spokojnie pójść :D

Prawda?;]




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 17:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie wiem jak to w przypadku Purejeta i dostępności do niego wydechów, ale jest to prawda. Tylko pamiętaj że to zależy od wydechu i regulacji (rolki wariatora, czasem sprężyna centralna), jak kupisz byle jakiś Giannelli za 300zł nowy to nie licz na cuda.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 18:55 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
No ja zamierzam ZX-a kupić a jeśli chodzi o regulację, to chyba kumpel mi w tym pomoże :)
A może się orientujesz jakie rolki i sprężynki, sprężyny by dobrze się spasowały? ;>




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 19:41 przez Maniek935, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Maniek935 pisze:
pomorze

:roll:
Rolki kup testowe jakieś w granicach 3,5-5g




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 19:40 przez chUdy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:41 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
Kurde chyba mały błąd popełniłem w pisowni :P

Ok, a sprężyny jakieś potrzebnę będą?




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Maniek935, Tak ale jakie to ci wróżka powie. Stawiam na coś koło +50-60




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:49 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
No ja tam nie bardzo się orientuje ;]

Ale coś tam się załatwi, dzięki za pomoc ; )

Czyli kupię tego na wtrysku, a jak się rozp****i to przerobię na gaźnik, a ile by coś takiego kosztowało? ;>




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Maniek935 pisze:
Czyli kupię tego na wtrysku, a jak się rozp****i to przerobię na gaźnik, a ile by coś takiego kosztowało? ;>


Przeróbka z wtrysku na gaźnik to koszt ok. 500zł ale wtedy dosyć dużo zaczyna spalać :D a przy tej cenie benzyny to to nie jest chyba opłacalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:57 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
No ale że na wtrysku awaryjny, to jakiś powód musi być jeśli się coś zepsuje, co jest najczęstszym powodem?




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 19:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 6:21
Posty: 160
Lokalizacja: napisz to powiem :)
Pojazd:
a czy skuter na wtrysku różni się też tym że nie ma startera nożnego kopki ?




_________________

-wydech leo vince tt
-wariator top racing sv1
-wentylator wariatora tec HQ
-sprężynki hebo niebieskie
-docisk hebo +60%
-dysza 70
-pasek dayco
-opona szersza na tył
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1192080#1192080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
JA w moim akurat nie mam ale normalnie do wtrysku można zamontować starter nożny (kopkę) i ludzie mówią że działają im te kopki dobrze i jest to wygodne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 20:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 6:21
Posty: 160
Lokalizacja: napisz to powiem :)
Pojazd:
bo mój kolega ma aprille sr50 factory 2010 rok i chyba na wtrysku bez kopki




_________________

-wydech leo vince tt
-wariator top racing sv1
-wentylator wariatora tec HQ
-sprężynki hebo niebieskie
-docisk hebo +60%
-dysza 70
-pasek dayco
-opona szersza na tył
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1192080#1192080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
ja w moim chcę sobie zrobić kopkę ale za bardzo nie wiem jak to zrobić wiem że muszę kupić kopkę i pokrywę od jet forca z kopką :d i tylko tyle wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 21:10 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wtryski seryjnie nie maja kopek. Seria powinna bez problemu 90 leciec. Kupisz do SR ECU z malossiego, tlumik, wario to zobaczysz ile pociagnie :) Milo cie zaskoczy ;D




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 21:21 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
przez co najczęściej się psuje wtrysk? : D

No w Gilerce Runner, wstawisz tłumik i lecisz sporo ;]




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Maniek935 pisze:
przez co najczęściej się psuje wtrysk?

Przez to że się nie dba.
Purejety są szybkie seryjnie, ponad 100 licznikowe. Zaletą są osiągi na seri i niskie spalanie.
Jak dbasz to się nie powinien psuć. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 21:24 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 15:34
Posty: 85
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
Jakieś specjalne paliwko?;]
Czy normalne 95?;]




_________________

Poluję na jakiś Markowy sprzęt. :)

Pisać, 8602518 z Markowym sprzętem na sprzedaż :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 21:26 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Maniek935 najczesciej to kompresor bije za male cisnienie a nie wtrysk pada ;) Przyczyn moze byc wiele np. syf w paliwie, zle uzytkowanie, duzy przebieg. Zazwyczaj wystarczy przeczyscic i kupic nowe oringi i tyle :)

Mozesz spokojnie lac zwykla 95 tylko na jakis normalnych stacjach...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.


Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 21:27 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 17:54
Posty: 252
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Passerati B4, Jet Force
Maniek935 pisze:
przez co najczęściej się psuje wtrysk? : D

Niema takiego jednego powodu przez który głównie się psuje skuter na wtrysku. Czasami są to pompy paliwa i tryski ( głównie zapchane przez złe/syfiaste paliwo )Czasami kompresory i przepustnice siadają i ECU. A tak ogółem to są to super skutery ale zazwyczaj jak się zacznie psuć to idzie po całości ale jak zrobisz to ładnie posłuży ci.

Dante182 pisze:
Kupisz do SR ECU z malossiego

Łatwiej jest wgrać mapy od malossiego (koszt 150-250zł) Ale to się robi trochę nie bezpieczne bo wtedy z moto robi się ,,demon" i może ładną prędkość rozwinąć na serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy