Dzisiaj jest 07 sie 2025, 15:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 16:16 
*

Rejestracja: 26 kwie 2012, 20:12
Posty: 19
Pojazd:
albo mogło sie coś z zapłonem przestawić np iskra w niewłasciwym momęcie


Ostatnio zmieniony 14 lis 2012, 16:16 przez szpaq95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 16:40 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
silnik był wyjomowany z ramy wiec moze byc
co do zapłonu to wątpie bo wyjalem tylko kolo magnetyczne a iskrownik nie byl ruszany,a kolo jest na klinie wiec nie da sie zle zalozyc ;) narazie sprawdze płytki i ew.mierenikiem napiecie :)




_________________

Moje NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
mareq, dobrze mówi. Zobacz zawór, przepatrz dokładnie gaźnik. W moim wypadku to był gaźnik, + za mała dysza. Wewaliłem większą, + gaźnik od kumpla i szatan. Króciec też przepatrz czy nie masz jakichś lewych dostępów powietrza.

Co do prądów, zgadzam się z moim przed-przed-mówcą.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 16:55 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
Pioneer298 co masz na myśli mówiac o gazniku co z nim było nie tak??




_________________

Moje NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
ze mial zla regulacje gaznika (za mala badz za duza dysza) czyli zla mieszanka paliwo powietrze co do iskry to w squtach tego typu to nie moze sie przestawic bo nie jest ona mobilna tak jak w samochodach gdzie mozesz zmieniac kat zaplonu (chyba ze masz iskrownik typu malossi selettra ;) )




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2012, 7:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
jakubo133, jak Ci marek196c, napisał.

jakubo133, słuchaj, popatrz na zawór ja miałem z nim problemy. Odpalił na chwilę, po dodaniu gazu zgasł. Wymieniłem cały zawór, pobawiłem się iglicą oraz dyszę zmieniłem, wyregulowałem, i jest elegancko.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 1:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Tylko jak juz odpalisz to nie gaś go. Niech pochodzi sobie z 10 minut na wolnych obrotach aby nie zgasł tylko. I na początek daj mu wiecej paliwa niż powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2012, 16:06 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd:
Był u mnie kumpel z miernikiem i okazalo sie że prawie wcale nie ma napiecia.Teraz pytanie czego to wina:moduł.cewka,regulator albo iskrownik?




_________________

Moje NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy