Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Nie no nie kombinujcie . Sprawdzić kompresję podstawa, zaraz zrobi się 20 stron tematu i dalej nie będzie wiadomo jaka przyczyna - a być może to zużyta "góra" silnika .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
To była jazda bez filtra. Jutro mam nadzieje zmierzę kompresję. Zębatki raczej standard ale jeszcze jutro policzę zęby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
MaRyS, jak mnie wkurzają tacy ludzi jak ty (bez obrazy) , praktycznie nic nie wiesz o motorze i go kupujesz , myślisz, że dołożysz do niego 100 zl i bedzie latał ja 250ccm, w 2t nie ma co oszczędzać! oszczędny płaci dwa razy , kup tego tłoka za 20 zł , założysz go, dotrzesz, pojeździsz chwile i pęknie a przy okazji zarysuje cylinder tak jak to było w przypadku mojego kolgi , który kupił tłoka za 30zł , żaden cylinder (50ccm) nie zastąpi ci twojego oryginalnego po szlifie, chyba ze by był jakiś tunningowy, wszyscy ci mówią żebyś nie brał tego tłoka za 20 zł to ty jesteś mądrzejszy, potem będziesz żałował... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
MaRyS, 85 też słaby, ale już lepiej , nie zauważyłem :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:58 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
kubayo, dokładnie vertex moim zdaniem to tego typu maszyn idealny. Lepiej trochę dołożyć i się cieszyć z osiągów :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Po prostu nie mam kasy na lepszy tłok, ten też ogarnie motyw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 8:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
kubayo, karol159620, Dajcie mu spokój z tym tłokiem co was to obchodzi czy ma on kupić Vertexa czy tłoka za 20zł wyraźnie pisze ,że nie ma kasy a wy najdroższe tłoki wypisujecie...A Ty MaRyS, tak jak mówiłem kup tego co napisałem.Jak go dobrze dotrzesz z odpowiednią mieszanką i dobrym olejem na pewno przejeździsz sezon bez problemu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 10:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
Według mnie te tłoki to NO NAME to wszystkie są takie same, czy kupisz za 20zł czy za 65. Tak samo jest np. z tarczami sprzęgła. Jak szukałem to jedne kosztowały 40zł drugie 90zł, a na zdjęciach miały identyczne pudełka... Ja miałem tłok Meteor przy oryginalnym cylku i nawet go nie docierałem, to polatałem sezon z nieszczelnym filtrem i pod koniec wystarczyło zmienić pierścienie i jeszcze można było latać, chociaż leciutkie ryski były. Wybór należy do Ciebie, ja tam bym wolał nie wydawać na benzynę itp. przez tydzień i kupić tego Meteora za 120 zł + wysyłka.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Wszystko się wyjaśniło, dotychczas latałem na magicznych 3.5 Bar'ach <lol2> Zapowiada się szlif :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
wojak, nie pisałem mu jakiego tłoka ma kupić, tylko żeby nie kupował tego za 20 zł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Dobra ziomek wyraziłeś swoją opinię a ja i tak zrobię co będę chciał, moja sprawa, dzięki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 12:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS pisze:
tak zrobię co będę chciał, moja sprawa, dzięki


a jak założysz temat ze ci sie rs zdupcyla i nie jedzie to ci to zacytuje po raz 2 :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:27 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Cytuj:
Wszystko się wyjaśniło, dotychczas latałem na magicznych 3.5 Bar'ach <lol2> Zapowiada się szlif

O ja :shock: ale ona jest wyjechana ta rs. Zrób szlif, ja się dziwię że ona jeszcze jeździ i odpala bez większych problemów :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Hehehe, ja też :D Dzisiaj będę miał porównanie z kumpla DT 50R więc zobaczę czy duża różnica.


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 13:55 przez MaRyS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
V-max 76km/h przy 3.5 bara to i tak dobrze :shock:




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Przejechałem się DT z wydechem Gianelli i według mojego ma z 3 razy więcej mocy, masakrycznie szybko się wkręca i w ogóle lepiej idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie, czy cylinder " CONTI " jest oryginalny czy jakiś tuningowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 21:31 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
MaRyS, raczej tuningowy, rzadko spotykany w Polsce, bardzo mocny :)
Skąd chcesz kupić? Daj link to Ci napiszę jaki mocny :P


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 21:32 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Mam go w Apce xD

Zdjąłem garnek, porobiłem foty, czy to jest nicasil ? Zwróćcie uwagę na uszczerbek między pierścieniami. Macie jakieś informacje ogólnie na temat tego cyla ? Na moje oko on nie jest aż tak zajechany żeby miał 3,5 Bar'a. https://picasaweb.google.com/1105024543 ... 7760428962


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 23:03 przez MaRyS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 10:26 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Jest to cylinder Conti Chr Racing Bo taki sam miałem u siebie :P zrób lepsze foty gładzi cyla i zmienisz tylko tłok i bedziesz smigał bo pewnie to tylko tłok jest smieć




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy