Moim zdaniem jest coś nie tak z iskrownikiem, bądź samym statorem, ściągnij obudowę magneta, wyczyść jego powierzchnie dokładnie płynem czyszczącym i szmatką, przetrzyj stator, pozbądź się syfu wokół koła magnesowego, wykręć świecę, przyłóż ją do ramy i kopnij, bądź zakręć rozrusznikiem, jeżeli wtedy iskra dalej będzie słaba to musisz kupić ściągasz do magneta, ściągnąć je i sprawdzić, czy cewki nie są uszkodzone, jeżeli są to należy wymienić iskrownik, jeżeli nie, to tylko je przeczyść dokładnie, najlepiej suchą szmatką, albo kompresorem, złóż wszystko do kupy, jeżeli problem dalej będzie występował to niestety, ale iskrownik do wymiany. Jeszcze jest jedna możliwość- przed tym zabiegiem sprawdź cewkę zapłonową i jej kable oraz fajkę świecy, czy nie ma przebicia, jeżeli jest, to zaizoluj to i sprawdź ponownie, jeżeli jednak i to nie pomoże to już nic nie zrobisz- musisz wymienić iskrownik.
_________________
Swap Piaggio Zip2 AC * Dr Evo 70 * Tecnigas Triops * Top Racing Evolution NG * Top Racing NG * Malossi MHR Team VL 13 * Stage6 CNC * NTN Metal C3 * Polini Evo 20k * Tec Pro Black Edition 21mm * Stage6 Sport Pro * Stage6 WingCooler R/T * Malossi E5
|