Dzisiaj jest 18 sie 2025, 14:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2014, 10:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 8:23
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź-Wiskitno
Pojazd:
Witam, ostatnio mój skuter ma ciężko zapalić i nie chce wkręcić sie na wysokie obroty, sprawdziłem kompresje i wyszło mi troche ponad 4 bary, cylinder ma przebieg może z 500km. Chciałbym abyście ocenili gładź cylindra i tłok i powiedzieli mi czy takie rysy na tłoku mogą mieć na to wpływ.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9d ... 6b340.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2a ... 13409.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c28 ... 16dc5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a85 ... 76242.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1e ... af5c4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21e ... 027b4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/51c ... 32570.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/782 ... 14078.html




_________________

Stage6 Racing MK2
Yasuni C20
Dell'orto S6 BE 21mm
Stage6 R/T
Polini 2G Evolution
Top Racing Evo NG
Stage6 Wingcooler


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 kwie 2014, 10:29 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Włóż sam pierścień tak powyżej kanału wydechowego i sprawdź szczelinę na zamku szczelinomierzem. Na zdjęciach cylinder wygląda bardzo dobrze ale sam musisz sprawdzić palcem czy nie ma wyczuwalnych rys. Jeszcze powiedz jaki miałeś ustawiony squisch ?
Na środku tłoka jest wyczuwalny dołek ? bo może to oznaczać że silnik jeździł na zbyt ubogiej mieszance.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 14:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
tłok i cylinder wyglądają świetnie, te uszkodzenia tłoka na dole nie mają nic wspólnego ze słabą kompresją, robiłeś próbę olejową? złóż wszystko do kupy, ustaw tłok w górnym położeniu, nalej troche oleju, wkręć manometr i zmierz kompresje, jak kompresja bardzo wzrośnie to pierścien do wymiany :) bo nie widze żeby próg był na cylku, ewentualnie sprawdziłbym czy uszczelki pod cylinder i głowice są wporzo,z resztą to może być sporo problemów, ale podejrzewam pierścień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2014, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 8:23
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź-Wiskitno
Pojazd:
sorki, że tak długo nie odpisywałem bo nie miałem niestety internetu, a więc tak squisch był źle ustawiony i ustawiłem na 0,5mm jak zaleca producent i jest troche lepiej bo kompresja wynosi 8 bar, lecz jeszcze nie wchodzi na ponad 9500tyś obr. wlałem teraz troche oleju i zmierzyłem wyszło 12 bar dodam jeszcze, że pluje strasznie z wydechu, a więc możliwe, że to pierścień?




_________________

Stage6 Racing MK2
Yasuni C20
Dell'orto S6 BE 21mm
Stage6 R/T
Polini 2G Evolution
Top Racing Evo NG
Stage6 Wingcooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2014, 18:29 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Jak już wcześniej wspominałem włóż sam pierścień do cylka i sprawdź szczelinomierzem przerwę na zamku pierścienia. Ale ja również podejrzewam zużycie się pierścienia.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 8:23
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź-Wiskitno
Pojazd:
przerwa na zamku wynosi 0.30




_________________

Stage6 Racing MK2
Yasuni C20
Dell'orto S6 BE 21mm
Stage6 R/T
Polini 2G Evolution
Top Racing Evo NG
Stage6 Wingcooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy