Sprawdź czy twój pasek jest dobrych wymiarów. Czy wariator ma odpowiednie rolki wagowo ponieważ jeżeli będą za ciężkie skuter będzie miał słaby v-max i przyśpieszenie a jak za lekkie to silnik będzie mocno wył
Co do gaźnika to stosuję zasadę świeca prawdę Ci powie. Z mojego doświadczenia powiem tak włozylem rolki nie pamietam juz ile chyba 7.8g i skuter jechał mało 50-60 i mulił. włozyłem 4.5G poprawiło sie przyśpieszenie o wiele a V max wzrósł do 75-80. W większości przypadkach w 2T głowną role gra wydech powinneś go zmienić nawet na LeoVince ZX niskoobrotowy lub dołożyć droszke pieniędzy i kupić ładną uzywkę Stage6 lub Yasuni. Jeżeli masz 70cm to stage6 pro replica i yasuni c16 powinny być ok bo to są wydechu typu sport/racing. Jeżeli zostajesz przy serii to polecam LeoVince ZX kręci od niskich obrotów sam miałem. A i nie zapomnij przy regulacji napędu że zawsze regulujemy Rolki do sprężyn a nie odwrotnie czyli mówiąc łopatologicznie zakładasz sprężynki i sprężynę te które chcesz ale bez przesady i regulujesz to Rolkami. Mistrzem w tym nie jestem wiem tyle co wyczytałem a robiłem to pare razy. Przy wymianie rolek pamiętaj na gwinty itp tam gdzie masz wariator bo to jest wał