Dzisiaj jest 01 kwie 2025, 4:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2013, 17:06 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
Na cieplym ale z zamkniata ma 12, a z otwarta 15

-- 10 wrz 2013, 18:06 --

Na cieplym ale z zamkniata ma 12, a z otwarta 15


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 wrz 2013, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
15? Czym ty to niby mierzyłeś ... Bo jakieś bajki chyba opowiadasz.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 20:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
15bar kompresji w 4t yyyy ? Kumpel na malossi sport 70cc ( 2t ) miał 13.5 bar więc nie wiem jakim cudem Tobie te 15 wyszło :D




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 20:43 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
No poważnie nie zmyslalbym sobie przecież chodzi tu o moje dobro:P Mój ojciec tez jest pelen podziwu... Ale co z tym v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 21:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przy takiej kompresji brak przyspieszenia jest wręcz niemożliwy, nie ma szans na te 15. Sprawdź to dobrze raz jeszcze :D




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 21:27 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
Ok to jutro sprawdze jeszcze innym przyrzadem i moze zrobie zdjecie . A sprawdzac na zimnym czy na cieplym? I na odkreconej manetce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Boże no tym pytaniem właśnie potwierdziłeś ,ze bajki wkrecasz :D no chopie 15 bar to nawet nowy ma 11.

Na ciepłym silniku z odkreconą manetką




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 21:51 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
No to tak wlasnie dzis zrobilem i wyszlo 15. No nie klamal bym chyba. Chce dojsc do tego co jest ze skuterem. Pisze co zrobilem i ile wyszlo mi kompresi

-- 10 wrz 2013, 22:51 --

No to tak wlasnie dzis zrobilem i wyszlo 15. No nie klamal bym chyba. Chce dojsc do tego co jest ze skuterem. Pisze co zrobilem i ile wyszlo mi kompresi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zrób zdjęcie manometru bo nie uwierze :D




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 20:22 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
Wyciagnelem gaznik i filt powietrza jeszcze raz i wyczyscilem go. Ojciec zobaczyl ze była lekko krzywa iglica i ja wyprostowal. Skuter zapierdziela jak glupi. Dzieki chłopaki za probe pomocy. Temat do zamkniecia:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 20:47 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ciekawe że iglica

Pokaż tą kompresję 15




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
''Uwożej '' bo nam pokaże :D haha




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 21:47 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
Jak znajde chwile czasu to wam zrobie zdjęcia.

-- 11 wrz 2013, 22:45 --

A Wy powiedzcie po co mialbym klamac? Bezsensu myślenie z waszej strony. Napisalem jak bylo, chodzilo tu zebym znalaz odpowiedz na moja usterke a wy ze zmyslam. Sprawdzalem tu u pewnego goscia który zajmuje sie handlem i naprawa motorowerów i skuterow, wiec chyba mial sprawny sprzęt. Ale sprawdze jesZcze innym manometrem i jesli wyjdzie ok 15 to zrobie zdjecie i wstawie

-- 11 wrz 2013, 22:47 --

A Wy powiedzcie po co mialbym klamac? Bezsensu myślenie z waszej strony. Napisalem jak bylo, chodzilo tu zebym znalaz odpowiedz na moja usterke a wy ze zmyslam. Sprawdzalem tu u pewnego goscia który zajmuje sie handlem i naprawa motorowerów i skuterow, wiec chyba mial sprawny sprzęt. Ale sprawdze jesZcze innym manometrem i jesli wyjdzie ok 15 to zrobie zdjecie i wstawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 21:48 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jak zobaczymy to zdjęcie to wtedy uwierzymy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 6:27 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
No ok ale powiedz po co mialbym klamac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 6:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Szczerze, ciężko uwierzyć w taką kompresję, dlatego chcemy fotkę :)

-- 12 wrz 2013, o 06:30 --

Szczerze, ciężko uwierzyć w taką kompresję, dlatego chcemy fotkę :)

-- 12 wrz 2013, o 06:30 --

Szczerze, ciężko uwierzyć w taką kompresję, dlatego chcemy fotkę :)




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 6:47 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:32
Posty: 18
Pojazd: skuter
No ja tez bylem zdziwiony bo zawsze slyszalem ze jest ok10. I ten mechanik u ktorego sprawdzalem tez byl bardzo zdziwiony. No ale tak wyszlo wiec tak napisalem. Mozliwe ze on mial zepsuty manometr i dlatego tyle pokazało. No i tez dlatego tak napisalem. Ale jak znajde chwile to sprawdze swoim, a zeby to zrobic musze zdjac plastiki. ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 15:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
A mechanik nie sciągał ?:D

Nie masz wiekszej kompresji niz 10,5-11 :D




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2013, 13:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To jest 4t i 72cc ( 47mm ) i jest w nim płaski tłok i nie ma bata 15 bar ukręcić, jakbyś 13/14 wykręcił na 51mm to tak, prędzej, ale po zmianie pierścieni nagle by Ci skoczyło o 8.5 bar to niemożliwe wręcz :D




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...