Dzisiaj jest 27 lut 2025, 1:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 13:05 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Nie wiem ,ale na Ciepło może puchnie tłok ?
Sprawdź napędzik ,tzn dzwoneczek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2008, 22:40
Posty: 305
Lokalizacja: WWO
Pojazd:
O Dzwonie było już gadane ... czytaj post ... A jeżeli chodzi jak to nazwałeś "płytki" to zapewne membranki




_________________

Peugeot Jet Force C-Tech !

-Wariator Malossi Multivar
-Wydech Leo Vince ZX (+ Wata Hebo)
-Sprężyna Dociskowa Malossi(twarda)
-Sprężynki sprzęgła Malossi Fly
-Dzwon sprzęgła Polini Speed Bell Evo
-Membranki Malossi

V-maX : ~100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:57
Posty: 79
Pojazd:
płytki rozszczelnione.. Mozesz dokladniej powiedziec o co chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 10:08
Posty: 185
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
Powrocifszy pisze:
płytki rozszczelnione.. Mozesz dokladniej powiedziec o co chodzi?

Albo straciły swoje właściwości ,albo słabo dokręcone z czego przepuszczają trochę.
Ja tak mialem u siebie,tylko ze moim objawem było ciągłe zalewanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2010, 9:57
Posty: 79
Pojazd:
Watpie, zeby to bylo to. Gźnik przeczyszczony, zamontowany. A ten dalej to samo!. -,- pojecia nie mam co moze byc przyczyną jego choroby. w poniedzialek zamawiam cylek malossi 70ccm (9km) i uszczelniacze do walu ze skutercentrum. Na wal narazie nie ma funduszy, ale caly czas pracuje nad nimi... Moze to coś da. wał topke z mielocha. Watpie, zeby to byly te plytki. niedawno wymienialem caly cylinder 50tke.... ale teraz na 70tke zmienie.

Edit

Kurde. Nie wiem nie wiem... Teraz sie nim przejechalem, to tak: jest zimny, sprzeglo reaguje od razy, czyli ma kopa z "jedynki". A jak sie zagrzeje, to musi wrzucic ta dwojke, ma znowu kopa (na dwojce) a po 30 znowu muli. jakby mu cos zaplon odinalo. W tym gazniku orginalnym Guttnera 12mm chyba nie mozna regulowac dawki powietrza, poniewaz nie mam do tego odpowiedniego klucza. Ja sie poddaje.? Powtorze. predkosc max na zimno to 70. jak sie zagrzeje 50+mul po 30. Gdy jest zimny przerywa jak glupi. Pali b. duzo oleju. Po zagrzaniu, nie moge w gorke nim podjechac (dosyc stroma) ... nie ma mocy...



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 20:48 przez Powrocifszy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 19:27 
*

Rejestracja: 05 lut 2011, 11:06
Posty: 142
Pojazd:
Rozwiązałeś problem?Mój braciak ma identyczny problem i jego majster mowi,że nic w tej sprawie nie zrobi.




_________________

@krzys961




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:41 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 22:47
Posty: 148
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ik+gurtner tu masz budowę gurtnera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 7:08 
*

Rejestracja: 05 lut 2011, 11:06
Posty: 142
Pojazd:
Jak został rozwiązany problem?




_________________

@krzys961




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy