Dzisiaj jest 06 lut 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: słaby v max
Post: 29 wrz 2013, 20:35 
*

Rejestracja: 02 mar 2013, 20:03
Posty: 28
Pojazd:
Witam . Mam problem ze swoim skuterem .
Zrobiłem szlif cylindra dotarłem go tłok METEOR.
Cylinder seria 50cc
Wydech technigas next r
Wariator seria
Sprzęgło seria
Rolki 4g
Gaźnik Arreche 17.5mm
dysza 90
orginalny filtr powietrza
centralka seria
sprężynki sprzęgła seria
....





Mianowicie przyśpieszenie dobre lecz słaby v max wynosi 70 km/h. Co proponujecie w związku z tym czy da się z tym coś zrobić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 wrz 2013, 21:32 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
o wiele za duża dysza, spróbuj na 70




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Co to za moto w ogóle? :D Jak sr to na jakim silniku? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 17:37 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dawidovvy pisze:
Co to za moto w ogóle? :D Jak sr to na jakim silniku? :P

No przecież w dziale Morini jest...
Co do problemu to zmienił bym docisk i sprężynki sprzęgła no i ta dysza, ja bym dał 65.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2013, 19:39
Posty: 90
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: Suzuki Katana WR <3
na poczatek zmien dysze , ja bym dał albo 70 albo 80 . Potem pobaw sie napedem dociskowa sprezynki sprzegła i rolki.




_________________

ZAPRASZAM DO MOJEJ SUKI <3
http://forum.mieloch.pl/suzuki-katana-wr-project-t379647.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 19:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Domel pisze:
na poczatek zmien dysze , ja bym dał albo 70 albo 80 . Potem pobaw sie napedem dociskowa sprezynki sprzegła i rolki.

70 i 80 za duże do prawie serii lepiej dać 65 wlasnie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy