Dzisiaj jest 09 sie 2025, 17:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2011, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Siema :)
Od pewnego czasu mam słaby v-max... 80 km/h ciężko przekroczyć, a kiedyś było 100 km/h bez trudu no i oczywiście też słabiej przyśpiesza :?

Zauważyłem też, że na zimnym obroty dochodzą do 10k a jak się troszkę rozgrzeje to 9k ciężko przekroczyć.

Rolki, pasek sprawdziłem, gaźnik wyregulowany, jak myślicie? to będzie centralka?

Setup:
-Hebo New Performer
-Centralka Hebo +50% po przebiegu 7k
-Gaźnik dellorto 17.5mm
-Rolki 5g malossi

Pozdrawiam :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 13:36 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
zmierz kompresję :|
Centralke możesz spróbować, ale wątpie że to będzie przyczyna




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
komprecha jest okej :D cyl po przebiegu 2k :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 13:38 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 13:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Jak przebiegu 2k nie znaczy że musi być ok, pierścienie może przepuszczają




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
8 bar, dziś mierzyłem u kumpla :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 14:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Rolki sprawdź stan. Mi czerwona Malossiego, po 1tyś km straciła swoje właściwości.. więc :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
JawoR pisze:
Rolki sprawdź stan.

Crazy pisze:
Rolki, pasek sprawdziłem

Sprawdzałem są idealne po przebiegu 2,5k :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
Crazy, jak jezdziłem to był efekt slizgania, tzn butuje a nie jedzie przy wyzszych predkosciach . Więc ja bym moze tak na oko sprawdził ta centralke czy nie jest zbyt mięka i może taką samą tylko nowa kupić . EW. jak mówiłes ta +60% i styka.

Sprawdż jeszcze szerokosć paska.




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 1:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ja takiego czegoś nie miałem, że spadł mi v-max przez centralke.. To troche dziwne ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 10:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
To co to może być? :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 06 sie 2011, 10:25 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
8 bar to też nie jest nie wiadomo dużo, no ale w sam raz




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Może gaźnik się rozregulował... Pokombinuj trochę i jak kumpel miałby centralke mocniejszą od twojej albo taką sama to przymierz i zob. czy różnica bd...




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 15:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
MaKu pisze:
Może gaźnik się rozregulował...

Rozregulował? Nawet jeśli, to czyszczenie gaźnika by pomogło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
^DawiD^ pisze:
Nawet jeśli, to czyszczenie gaźnika by pomogło.

czyściłem :P kupię tą centralkę i sprawdze




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy