Dzisiaj jest 04 mar 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jak781, nie pamiętam za bardzo ale ty chyba masz tłok 41mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jeżeli jest tak jak mass143, to możesz spokojnie kupić do 41,5 mm.




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Ale wytlumaczcie mi o co chodzi z tymi tlokami.
Jak sie robi szlif to tlok sie wiekszy kupuje ?
Czym sie rozni wiekszy tlok od mniejszego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
jak781 pisze:
Jak sie robi szlif to tlok sie wiekszy kupuje ?
TAK
jak781 pisze:
Czym sie rozni wiekszy tlok od mniejszego ?
no wielkością :lol:




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Pawik095 pisze:
jak781 pisze:
Jak sie robi szlif to tlok sie wiekszy kupuje ?
TAK
jak781 pisze:
Czym sie rozni wiekszy tlok od mniejszego ?
no wielkością :lol:



No logiczne :) Myslalem, ze czyms wieciej.

A taka srednia kwota przeznaczona na szlif (robocizne i tlok) to ile gdzies ?? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Około 200 zł za wszystko .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Powiem wam o kompresji kolo soboty... Jesli sie nie bedzie dalo szlifu walnac to kupie nowy cylek...Mysle nad 70... Laser x-pro dobry jest do 70 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 17:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
jak781, lepiej yaśka r




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Zauwazylem ostatnio, ze jak jest cieply to spada przy 70 km/h, a jak jest zimny jak narazie to cisnie 90 i dopiero przez pare min jak sie pojezdzic na stalej predkosci to spada...




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 21:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Pewnie dlatego że kompresja słaba , po rozgrzaniu spada , co prawda się lekko uszczelnia ale jak cylinder zjechany to już tylko wymiana (lub szlif).




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
świece sprawdzałeś,może ma inną wartość cieplną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 12:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
A przy piaggio/gilera jaka musi byc wartosc cieplna na swiecy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:35 
*

Rejestracja: 09 lis 2011, 17:48
Posty: 33
Pojazd:
dla nrg mc3 świece powinieneś mieć taką CPR8E.Nie bo po prostu kolega miał od malucha,i mu ani nie pracował równo ani nie jechał zmienił i od razu lepiej szedł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
brelo, takie teorie zachowaj dla siebie..

Jak masz chłodzony cieczą to ciepłota 7-8 jak powietrzem to 9 :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Yakuza, Ja na 9 zrobiłem cały sezon a mam chłodzenie cieczą więc to nie jest tak jak piszesz . Kup 9 albo 8 , jeżeli nie masz problemu z przepalaniem świecy to spokojnie pośmigasz.




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 18:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
do p/g świeca br9es




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Wymienilem świece na: Motorcraft AGPR12C - odpowiednik : NGK BCPR7ES

Wartosc cieplna: 7


I po prostu jest bajka.

0 przerywania, rowniutko dziala, stala predkosc bez mulow.

Dzieki wielkie !! Nie wymienialem nic procz swiecy :)


Pocisnalem go dzis troszke i musze zmienic na 8-9 bo na 7 przy paru min jazdy na fula lekko odpuszcza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Przy jeździe na fulla długo nie pociągniesz na tym cylku , sprawdziłeś tą kompresję ?




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
OSYSEK pisze:
Przy jeździe na fulla długo nie pociągniesz na tym cylku , sprawdziłeś tą kompresję ?



istotna jest kompresja jak juz nie przerywa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 15:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
nie łudź się, że świeca zmieni silnik "nie do poznania". kumpel ma też p/g i żadnej różnicy nie ma między ciepłotą 7 a 9 :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy