Dzisiaj jest 22 lip 2025, 18:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
Furian50

To z waszych wypowiedzi rozumiem, że aby poprawić sprawność silnika w samochodzie muszę wyczyścić tłoki z nagaru oraz je wypolerować to da mi 5KM wiecej. Nic to nie da.


w silnikach 4T pomaga taki zabieg jak wypolerowanie komory spalania i usunięcie ostrych krawędzi ale to już robi się w wyczynowych silnikach z dużym stopniem sprężania co by zapobiegało w skrajnych warunkach spalaniu stukowemu. Widziałem taki zabieg w Hondzie Civic koleś nawet literki na zaworach szlifował i na chamowni wykazało to przyrost mocy ale w bardzo małym stopniu chyba ze 3KM ale to mogło wynikać z błędu pomiarowego chamowni ale jeśli robić silnik wyczynowy i wkładać w niego gruba kase to co to jest jeszcze zrobić taki zbieg w komorze spalania. :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 14:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
hold, na pewno zeszlifowanie literek by mu nie dało 3KM :) z pewnością błąd pomiarowy. 0,5KM to jeszcze uwierzę




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
ale wesz nie same literki tylko cała komora była praktycznie wypolerowana wszystko było idealnie zrobione nic chropowatego nie było nawet te takie rowki na zawory w tłokach były ładnie zaokrąglone i wypolerowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 14:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ale to też ciekawe, bo to zapewne nie był diesel. w dieslu stosuje się specjalnie zaprojektowane komory spalania w tłokach aby podczas wtrysku paliwo zawirowało ku górze i rozpyliło się równomiernie na całej przestrzeni komory spalania. W benzynie nie ma tego problemu bo paliwo jest rozpylane w kolektorze ssącym :) Ale dobra mniejsza z tym. :D




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy