Dzisiaj jest 02 gru 2024, 16:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2013, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 13:11
Posty: 238
Pojazd:
Witam.
Chciałem zapytać, czy do mojego setupu(+Cylinder Malossi Sport 50) warto założyć sportowe przekładnie, wydając na nie około 300zł-500zł.
Czy taka zmiana dużo daje i czy jest opłacalna? Czy warto zaoszczędzić 200zł wybierając przekładnie Top Racing zamiast Polini, albo innych lepszych marek?
Prosiłbym o w miarę możliwości uzasadnione wypowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 21:02 
*

Rejestracja: 07 lut 2013, 22:04
Posty: 32
Pojazd:
A teraz jaką masz przekładnię? ilość obrotów dzwona/1koła




_________________

Crash!. pisze:
Dołączam się do tematu, mam cylinder 50ccm ( seria ) i chcę zrobić szlif na 70, sworzeń także 12, jaki tłok ? cena ok ~150 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 13:11
Posty: 238
Pojazd:
Seryjną oczywiście. Nie wiem nie liczyłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 21:06 
*

Rejestracja: 07 lut 2013, 22:04
Posty: 32
Pojazd:
Policz, bo ja nie znam przekładni w tym skuterze. Ale jeżeli masz 12/1 czy coś koło tego to wymiana nic Ci nie da. Przekładnie zazwyczaj wymienia się w przypadku większego tuningu tylko.




_________________

Crash!. pisze:
Dołączam się do tematu, mam cylinder 50ccm ( seria ) i chcę zrobić szlif na 70, sworzeń także 12, jaki tłok ? cena ok ~150 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
kamillo_99, Sportowe przełożenia charakteryzują się zmniejszonym momentem obrotowym. A więc, aby ruszyć sportowe przełożenie wymagana jest większa moc silnika. Omawiane przełożenia są przełożeniami długimi a więc posiadają jak najmniejszą liczbę obrotów dzwona na 1 obrót koła. Przełożenia te osłabią Ci przyspieszenie i polepszą prędkość maksymalną. Przekładnia firmy Top Racing jest przekładnią tańszą, ponieważ firma nie oferuje przekładni typu Plug & Play co jest w ofercie Malossi czy też Stage6. Przekładnia P&P nie wymaga sprasowywania jednej z części zębatki pierwotnej z wtórną, a więc jest od razu gotowa do montażu. Dodatkowo przekładnie oferowane przez każdą z firm wychodzą praktycznie z jednej fabryki, a więc wybór jest zależny od użytkownika, czy ma on dostępną prasę oraz chęci na zabawę :D Na ogól wystarcza zmiana przełożeń pierwotnych bez konieczności zmiany wtórnych. Na początek należy wyliczyć przełożenie rzeczywiste, następnie poszukać interesujących przełożeń i dopiero wówczas podejmować decyzję o kupnie, bo czasami na prawdę nie ma sensu kupna przekładni wtórnej :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy