Dzisiaj jest 18 lis 2024, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 8:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Próbowałeś podnosić iglicę? Wiesz wina nie zawsze leży po stronie gaźnika - złe dobrana świeca, paliwo, lewe powietrze.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 8:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Próbowałeś podnosić iglicę? Wiesz wina nie zawsze leży po stronie gaźnika - złe dobrana świeca, paliwo, lewe powietrze.



i tu jesteś w błędzie tec robi słabe gaźniki poczytaj sobie o nich albo wpisz w szukaj...tego gaźnika nie da się wyregulować bo to w zasadzie nie możliwe.Podróbka dellorto i tyle i do tego niewypał ;/ jedyną rzeczą którą możesz zrobić to wymiana go na np. dellorto.

wejdź na forum Peugeot i tam na górze masz tematy podklejone i jest tam temat o teście tego gaźnika.Temat stworzył Sopel więc ten user wie co mówi :)




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2011, 12:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Cytuj:
i tu jesteś w błędzie tec robi słabe gaźniki poczytaj sobie o nich albo wpisz w szukaj...tego gaźnika nie da się wyregulować bo to w zasadzie nie możliwe.Podróbka dellorto i tyle i do tego niewypał ;/ jedyną rzeczą którą możesz zrobić to wymiana go na np. dellorto.

wejdź na forum Peugeot i tam na górze masz tematy podklejone i jest tam temat o teście tego gaźnika.Temat stworzył Sopel więc ten user wie co mówi :)
_________________
Bo być motocyklistą ... to coś więcej niż tylko BYĆ

Zobacz moją machinę :D


Witam.Jak pisałem w poprzednim poście ze wiem prawdopodobnie czym jest przyczyna mulenia na wyższej predkosci. A więc dziś wbijam do garażu wyjolem gaźnik zrobilem maly zabieg w gaźniku i smiga zajebiscie zero muła na wysokiej predkosci.Przyczyna jest za maly poziom paliwa w komorze plywakowej wystarczy ten poziom zwiekszyć trzeba zrobić to następująco wykrecacie gaźnik odkrecanie komore plywaką wyciagacie plywak i zaworek iglicowy bierzecie jakiegos gwoździa albo coś plaskiegoja użylem bardzo malego gwintownika.Bierzecie swoj gaźnik w imadło z 1 strony lapiecie za to cos gdzie sie wklada wezyk od paliwa a z drugiej strony wkladacie tego wyzej wspomnianego gwoździa w ten otwor zaworka iglicowego i powoli skrecacie imadlo musicie tym gwoździem popchac tulejkę ktora znaujduje sie w tej dziurce na zaworek iglicowy musicie ją popchać w strone tego czegoś na wezyk paliwa. Musicie tą tulejke popchac o 1 mm nie za dużo bo poziom paliwa bedzie za duzy i będzie wam go zalewać!!! Potem wszystko skrecacie regulujecie gaźnik by się ok wkrecal na obroty i z nich tak samo schodził jedziecie sie przejechac i widzicie ze juz go nie zamula:) . Tak więc ci co specjalnie zmienili gaźnik na dellorto z tego powodu trochę stracili:P . Wystarczy zrobić to co opisalem wyżej i latacie jak na dellorto z tec Racingiem .Dellorto ma po prostu juz od razu zwiekszony poziiom paliwa i dlatego nie muli na nim. I niech kolega wyżej nie pisze takich głupot jak nie umie bawić się z gaźnikiem tyle odemnie Dziękuje i Pozdrawiam myśle ze komuś pomogę !:)




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 19:34 
*

Rejestracja: 22 mar 2011, 13:29
Posty: 154
Pojazd:
No, dobra. Po powrocie z wyjazdu postanowiłem wziąć się do roboty wg porady kolegi Bolo. Po rozebraniu gaźnika i analizie co i jak, gdy prawie miałem wkładać gazior w imadło nasunęło się takie spostrzeżenie: czy dysza główna po dokręceniu powinna tak wylądać? Tzn czy opiera się standardowo kołnierzem po dokręceniu, czy "sięga dna" i opiera wewnątrz o wciśniętą tulejkę miedzianą? Bo wygląda, jak by małe chńskie rączki nie dopchnęły czegoś na prasie...

Obrazek




_________________

Minarelli AC
Streetrace
Next-R
Gaźnik 17,5
Hebo +60%
sprężynki zielone
Multivar, rolki 6,5g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:16 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
to ja mam taki problem z teciem, że nie mogę złapać wolnych obrotów na nim. Na dyszy 60, 78, 90 cały czas to samo. Tak jakby dostawał za dużo powietrza bo gdy zatkam do połowy filtr(mam seryjny) to schodzi do wolnych ale strasznie dymi nie przepalonym paliwem. Podnoszenie i obniżanie iglicy nic nie dało, tak samo śruby od regulacji nic nie dają. Co wy na to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 9:48 
*

Rejestracja: 22 mar 2011, 13:29
Posty: 154
Pojazd:
Halo? Nikt nie rozbierał takiego gaźnika?




_________________

Minarelli AC
Streetrace
Next-R
Gaźnik 17,5
Hebo +60%
sprężynki zielone
Multivar, rolki 6,5g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
wawaludzik, Tak powinna wyglądać, wkręcona dysza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Cytuj:
pawciu303
jak nie możesz zlapać wolnych obrotów to wez przy manetce gazu podkręć linke powinno pomoc bo ja mialem to samo ;D srobka od obrotow nier eaguje bo prawdopodobnie mam za dluga linke ale wyregulowalem na lince i jest ok.




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 12:41 
*

Rejestracja: 22 mar 2011, 13:29
Posty: 154
Pojazd:
kozi677 pisze:
wawaludzik, Tak powinna wyglądać, wkręcona dysza.


Dzięki. O taką odpowiedź mi chodziło. Trochę dziwne, bo w innych gaźnikach, w innych sprzętach miałem inaczej.




_________________

Minarelli AC
Streetrace
Next-R
Gaźnik 17,5
Hebo +60%
sprężynki zielone
Multivar, rolki 6,5g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 16:18 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Z linką już próbowałem, napinałem i popuszczałem i brak efektu. Teraz mam wsadzony seryjny i wszystko jest ok a na tym tecu nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 8:23 
*

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:18
Posty: 101
Pojazd: Sport Rox
Sorry za odkop, ale mógłby ktoś zrobić taki poradnik z fotami ?
Bo ja za bardzo nie ogarniam tego.




_________________

To co wiem to powiem :D
Staram się pomagać jak mogę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy