Dzisiaj jest 22 cze 2025, 16:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2014, 14:19 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:57
Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4T
Witam
tak jak napisałem w temacie skuter "chińczyk" 4T nie chce mi odpalić
Iskra jest, paliwo dochodzi, wymieniłem moduł, gaźnik, głowicę, świecę, wyregulowałem zawory, rozrząd dobrze ustawiony.kompresji nie mam czym sprawdzić ale jak w miejsce świecy wkładam palec to czuję, że jest.
Kręci na rozrusznik ale nawet nie słychać żeby chciał załapać kompletnie nic.
Według mnie to problem z elektroniką...może jakiś kabelek nie łączy czy coś.nie znam się na tym wiec proszę was o pomoc.Wiem że jest dużo tego typu tematów. Czytałem i nie pomogły mi, a właśnie przebieg to około 12 tys. km
Mam nadzieję, że mi pomożecie, czekam na wasze propozycje a w poniedziałek przy nim coś pomajstruję.


Ostatnio zmieniony 29 cze 2014, 10:34 przez benas, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 cze 2014, 14:30 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:26
Posty: 10
Pojazd: Romet 777
Pokop nim chwilę, ja tak musiałem przy zmianie tłoka, nieźle się nakopałem przy tym skuterze, aż w końcu załapał i odpalił ;) spróbuj.




_________________

Romet 777 4t, 50-tka, full seria! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2014, 16:56 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:57
Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4T
Może trochę źle napisałem, ale chodziło mi o to że skuter nie palił a ja od innego założyłem gaźnik i głowicę aby sprawdzić czy to nie jest ich wina że nie odpala.Nakopałem się cały dzień i ani nie załapał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 8:34 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
gniewko98 pisze:
Pokop nim chwilę, ja tak musiałem przy zmianie tłoka, nieźle się nakopałem przy tym skuterze, aż w końcu załapał i odpalił ;) spróbuj.


A u mnie po 3,tak po 3 kopnięciach zapalił po wożeniu nowego cylka i tłoka


Autorze tematu wyreguluj gaźnik

Jak odpalasz trzymaj go na lekkim gazie to może załapie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 9:51 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:57
Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4T
NO spróbuje coś podziałać z gaźnikiem ale do regulacji to przydało by się żeby odpalił chyba...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 9:59 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jeśli ma za niskie obroty to niodpali,spróbuj tak jak pisałem dać mu gazu przy odpale

Iskra jest?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 10:34 
*

Rejestracja: 28 cze 2014, 13:57
Posty: 4
Pojazd: Romet 717 4T
Iskra jest i próbowałem już dodawać gazu przy odpalaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli to 70cc i masz filtr puszkowy to wymień dyszę na 80 oraz odblokuj filtr ( wyciągnij zwężkę z filtru ) przy pierwszym odpalaniu podkręć trochę obroty wolne. Jeżeli rozrząd jest dobrze ustawiony, paliwo dostaje, iskra jest, moduł sprawny to musi zapalić, zobacz, czy świeca nie jest zalana benzyną, bo jest różnicą między wstrzyknięciem benzyny pod świecę, a bezpośrednim jej zalaniem. Spróbuj również na 2 świecy i zobacz, czy to pomoże. Możliwe również, że masz uszkodzony elektrozawór ( ssanie ) i wtedy za chiny ludowe nie odpali.

PS: Tyle problemów z tymi kibelkami 4t, dlatego ja przesiadłem się na silnik 2t który jest prostszy i nie wymaga tak wielu napraw, praktycznie po złożeniu tego silnika nie miałem żadnego problemu, nie licząc łożysk, gdyż SKF pogorszyły się jakościowo i posypały się.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy