Dzisiaj jest 24 lut 2025, 10:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2011, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
Elo, dla tych co składali. SPrawa jest jasna mamy przekładki dekiel i te jeb spręzynki, napiszcie mi czy one mają być dociągniete do końca czy jakość newtonami siła itd to są te 4
przykładowe foto mokrego sprzęgła.

Obrazek
Ciągle mi się luzują... nie wiem czy nie skręcic ich na kleju całkowite skręcenie wyklucza sprzęgło, moze dłuższe sruby dać albo jedną przekładkę wyrzucić.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Kubicarr, tak do końca... Ile się da...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
Krycha0 pisze:
Kubicarr, tak do końca... Ile się da...

można np włożyć dłuższe śruby bo na ściśniętym sprzęgle dziwnie chodzi/rozsprzegla ? tak jak by go nie było:p a jednak jest nie wiem:p zrobic moto niejeżdżące to cały czas coś nowgo sie można dowiedzieć




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 18:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Kubicarr, co do śrub to chyba można dać dłuższe, ale jeśli dziwnie chodzi to może zmień te sprężyny. Ja zmieniłem bo nie równo wypychało tarcze i ogólnie dziwnie chodziło i teraz nie ma porównania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 18:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 8:38
Posty: 230
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Te śruby zabezpiecz klejem do gwintów niebieskim.... Na pewno już się nie chcianie nie odkręci...

A co do złego rozsprzęglania to najlepiej rozbierz całe sprzęgło na części pierwsze...

Sprawdź czy kosz nie ma rowków zbyt dużych (nie powinno ich być), stan tarcz, Czy podkładki są na miejscach...

Lub po prostu podciągnij ję na lince przy silniku lub tą śrubą pośrodku sprzęgła...




_________________

Obrazek

Odwiedź moją RS ;] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... t=#1182263




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy