Dzisiaj jest 22 lut 2025, 17:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2011, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Witam,
przymierzam się do przeróbki mojego Ditecha na gaźnik, lecz mam kilka wątpliwości:
1.Czy nie zwiększy się znacznie spalanie, tzn o ile tak mniej więcej (full seria).
2.Czy ten króciec będzie pasował do gaźnika.
3.No i jaką dyszę byście polecali, nie aż tak bardzo wysokich osiągach mi nie zależy, a poza tym mam ECU zablokowane więc i tak będę kręcić max 9k obrotów.

Sr 50 Ditech
Silnik:Morini
Przebieg:9000
Rocznik 2002

Linki:
http://allegro.pl/krociec-ssacy-keeway- ... 50272.html
http://allegro.pl/gaznik-dellorto-phbn- ... 88370.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 16:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Seryjny króciec Ci podpasuje do gaźiora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 18:13 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Zdaje mi się że ta blokada to jeden wielki obłęd ;) bo ja mam polini sporta, i jakoś mi nie odcina ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 18:53 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Co do króćca to nie podejdzie, bo będzie "stykał" się z ramą, a gaźnik jak najbardziej OK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy