Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lis 2010, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Witam przerabiam znajomemu aprillie sr na gaźnik i mam kilka pytań z tym związanych
1.czy mieszankę lepiej robić samemu czy można zostawić tą elektroniczną pompkę oleju co tam seryjnie była?? czy ona będzie wyrabiać z podawaniem oleju jakby ją podpiąć pod wejście do gaźnika??
2.czy jest pod któreś kable możliwość podpięcia ssania od gaźnika czy lepiej kupić już ten gaźnik z ssaniem ręcznym??
3. Czy da się przerobić instalację tak aby iskra była w razie czego bez podpiętego akumulatora czy nie? i czy w takiej sytuacji aby chodziło bez aku to trzeba zmieniać instalacje z gaźnikowca??
4. Co zrobić żeby odpalała na rozrusznik a nie tylko na kopkę bo pokrywę koledze muszę oddać rozrusznik kręci i czasem już silnik łapie ale za nic nie odpali wyczyściłem kompletnie rozrusznik bendix i zębatki nasmarowałem trochę tawotem i masę nawet lepszą zrobiłem i za nic nie odpali na rozrusznik
5.To takie pytanie do tego abym sprawdził wtryski bo może uda mi się ją naprawić na wtrysku :) mianowicie kompresor jest tam sprawny komputer cewka również ale nie wiem jak sprawdzić wtrysk ten zielony podobno ma być jakaś mgiełka lub ma drgać czy ktoś wytłumaczył by mi bardziej jak to sprawdzić :)

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :):D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 19:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
1. Rób mieszankę, zawsze będziesz miał pewność, że skuter się nie zatrze z powodu braku oleju.
2. Kup ze ssaniem ręcznym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Falcao, popieram :)

a chcąc sprawdzić wtrysk musisz po prostu wyciągnąć go z głowicy, włączyć zapłon i zakręcić rozrusznikiem... jeśli jest sprawny to podczas kiedy rozrusznik będzie kręcił, będzie leciała z niego mgiełka dokładnie taka jak na filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=i5GEIzY-BuA




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 20:20 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
Pompki nie mozesz zostawic bo zatrzesz!W Techu potrzeba duzo mniej oleju do prawidlowego smarowania.Musisz sie przezucic na robienie mieszanki.

Co do gaznika to ssanie reczne.Masz pewnosc ze jest wylaczone lub nie.

Co do mgielki to wykrec glowice i krec rozrusznikiem.Zielony wkrysk wyciagniety z glowicy bez rozpylacza powinien "sikac" benzyna.A razem z rozpylaczem dawac mgielke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
W morini pompka od oleju musi być podłączona ponieważ olej najpierw dostaje się na łożyska a potem dopiero na wał i z paliwem do cylka. W innych modelach silnika można odpiąć tą pompkę bo węzyk od pompki jest podpięty w okolicy krucca a nie tak ja w morini do karterów.


Ostatnio zmieniony 25 lis 2010, 20:36 przez nynek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2010, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
nynek, tak jest w silnikach morini na gaźniku tutaj jest elektroniczna pompka i ona podaje olej do króćca tylko chciałem się upewnić czy rzeczywiście wtrysk potrzebuje mniej oleju i czy można zostawić czy ją wyrzucić przy gaźniku :) spróbuje jeszcze posprawdzać ten wtrysk może będzie na nim jeszcze jeździła a jak będzie do wymiany to po prostu zostawię na gaźniku bo już przed chwilą jeździłem to dość to ma kopa itp :) :mrgreen: :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2010, 15:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
4. jeżeli nie odpala Ci z rozrusznika, to albo masz już padnięty, albo silnik nie ma już dużo komprechy. przecież w moriniaczu takie pierdol* idzie z tego rozrusznika, że nie ma bata, żeby nie zapalił :wink: ewentualnie jak nie pali to właśnie jakieś problemy są.

Falcao, ale i tak musi lać olej do dozownika. Nynek tam napisał dobrze.


Ostatnio zmieniony 26 lis 2010, 15:51 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy