Dzisiaj jest 25 lis 2024, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 cze 2017, 11:23 
*

Rejestracja: 04 maja 2016, 15:15
Posty: 33
Pojazd: Gilera Runner SP 50/70
Witam, w związku iż tłok i cylinder skończyły się w moim Runnerze przyszła kolej na coś nowego. W mojej głowie zrodził się pomysł co by było gdyby założyć Stage 6 95cc Big Bore, a że z Big Bore nie miałem nigdy do czynienia chciałbym Was prosić o poradę. Co by trzeba było wymienić? (cały mój poprzedni setup był na S6 SPORT PRO MKII).

Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 cze 2017, 18:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Powiem tak, nie masz co najmniej 5000zł od ręki to się za to nie bierz bo szkoda by było je przy pierwszym odpaleniu stracić. To cylindry dla profesjonalistów i dobrą sumą na koncie a nie dla typowego fana 2t. Pisząc tutaj takie pytania już widać, że nie wiesz za dużo o tym co Cię czeka i nie wiesz jakie to koszta. 5k jak na używkach byś leciał i 10k +- jak na nówkach, i tak to naciągane bo błędy zawsze są a za składanie/robociznę np. redus sporo weźmie, pewnie z 1k.

Używka r/t95 z 1000zł, wał z 500zł, zapłon z 500zł, napęd z 500zł, dolot+zasilanie 1000zł, regulacyjne 200zł, obróbka karterów z 200zł, wydech spawak 700zł + jeszcze coś dojdzie na bank i masz 5k na używanych po taniości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2017, 23:09 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
scoot, oczywiscie jeszcze hamulce :d




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2017, 0:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No tak, chłodnica, hamulce, tarcza, pompa elektryczna....1k jeszcze do tego 6k i mamy 7k.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2017, 9:25 
*

Rejestracja: 04 maja 2016, 15:15
Posty: 33
Pojazd: Gilera Runner SP 50/70
scoot pisze:
Powiem tak, nie masz co najmniej 5000zł od ręki to się za to nie bierz bo szkoda by było je przy pierwszym odpaleniu stracić. To cylindry dla profesjonalistów i dobrą sumą na koncie a nie dla typowego fana 2t. Pisząc tutaj takie pytania już widać, że nie wiesz za dużo o tym co Cię czeka i nie wiesz jakie to koszta. 5k jak na używkach byś leciał i 10k +- jak na nówkach, i tak to naciągane bo błędy zawsze są a za składanie/robociznę np. redus sporo weźmie, pewnie z 1k.

Używka r/t95 z 1000zł, wał z 500zł, zapłon z 500zł, napęd z 500zł, dolot+zasilanie 1000zł, regulacyjne 200zł, obróbka karterów z 200zł, wydech spawak 700zł + jeszcze coś dojdzie na bank i masz 5k na używanych po taniości.


Rozumiem, to raczej się w to nie będę bawił. Wiesz może jaki cylek można by założyć żeby nie zmieniać tych części, które obecnie mam ale żeby było troszkę więcej mocy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2017, 9:37 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
proponowałbym ten sam i ewentualnie zrobić mu jakiś mały/ średni porting ;)




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2017, 9:39 
*

Rejestracja: 04 maja 2016, 15:15
Posty: 33
Pojazd: Gilera Runner SP 50/70
Przemo199809 pisze:
proponowałbym ten sam i ewentualnie zrobić mu jakiś mały/ średni porting ;)


A jeszcze zapytam obecnie vmax wynosi licznikowe 103km/h. Mam wydech S6 Sport Pro Replica Chrom, ale czytam że jest on za słaby do tego cylka. Może by tak jego zmienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2017, 12:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
wymiana na yasuni c20/c21 powinna pomóc też ;p




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2017, 14:14 
*

Rejestracja: 04 maja 2016, 15:15
Posty: 33
Pojazd: Gilera Runner SP 50/70
Przemo199809 pisze:
wymiana na yasuni c20/c21 powinna pomóc też ;p


C16 za słaby? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2017, 15:16 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
myślę, że c16 pod zwykłe sport pro by pasował, jednak po portingu lepiej by było na mocniejszym ;) (nie jestem co do tego przekonany, mówię to czysto teoretycznie, z wiedzy z internetufff ;p )




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2017, 15:30 
*

Rejestracja: 04 maja 2016, 15:15
Posty: 33
Pojazd: Gilera Runner SP 50/70
Przemo199809 pisze:
myślę, że c16 pod zwykłe sport pro by pasował, jednak po portingu lepiej by było na mocniejszym ;) (nie jestem co do tego przekonany, mówię to czysto teoretycznie, z wiedzy z internetufff ;p )


Rozumiem, a z tym portingiem jest dużo roboty? Da się to zrobić w warunkach domowych? Jest jakiś poradnik co do tego? Sory, że tak Ci truję ale no nie siedze w tym zbytnio :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy