Dzisiaj jest 23 lip 2025, 16:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

ktory cylinder lepszy?
MHR Replica 58%  58%  [ 18 ]
Stage6 Racing (nie modular) 42%  42%  [ 13 ]
Liczba głosów : 31
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
a co z łozyskami wytrzymia?




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
sory że to pisze, ale jak na mój rozum ci wyżej co mówią że racin to to samo co sport to życze szczęścia, racingowe produkty są zrobione z wieksza dokladnoscia od sportowych, z zazwyczaj wieluletnia przeszloscia konstruowania.. Zawsze są przynajmnie raz mocniejsze od sporta, chyba że "mejd in czajna"...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
do teego cyla trzeba kupi wzmacniany wał :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
a żeby mieć spokój mógłbyś się pokusić o wał tzw. kuty :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Baker89 pisze:
sory że to pisze, ale jak na mój rozum ci wyżej co mówią że racin to to samo co sport to życze szczęścia, racingowe produkty są zrobione z wieksza dokladnoscia od sportowych, z zazwyczaj wieluletnia przeszloscia konstruowania.. Zawsze są przynajmnie raz mocniejsze od sporta, chyba że "mejd in czajna"...


weź przeczytaj ze zrozumieniem a potem się wypowiadaj bo ja napisałem że do racinga żeby uzyskal pełną moc trzeba przeprowadzi odpowiednie zabiegi a do sporta nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
mam lozyska tp racing i wal tp racing evo ng

wytrzyma?

ps. jak ten replica "ma byc jak sport" bez portingu to wole kupic uzywke za 300zl




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 20:55 przez kucharz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
wytrzyma bez problemu nawet evo by Ci uciągnął :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
a co z lozyskami?




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Nie są to najlepsze ale nie widze sensu wymieniac. A z jakim luzem są ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
niewiem.... takiego juz kupilem roxa z walem top racing evolution ng i lozyskami z topa




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
hubert514 pisze:
Baker89 pisze:
sory że to pisze, ale jak na mój rozum ci wyżej co mówią że racin to to samo co sport to życze szczęścia, racingowe produkty są zrobione z wieksza dokladnoscia od sportowych, z zazwyczaj wieluletnia przeszloscia konstruowania.. Zawsze są przynajmnie raz mocniejsze od sporta, chyba że "mejd in czajna"...


weź przeczytaj ze zrozumieniem a potem się wypowiadaj bo ja napisałem że do racinga żeby uzyskal pełną moc trzeba przeprowadzi odpowiednie zabiegi a do sporta nie


według mnie, aby nie męczyć cyla powinno zostawić kanały płuczące w spokoju, mówie o naprężeżeniach które wzrastają wraz z powiększeniem dawki paliwa, mozna pokusić się tylko o rozwiercenie kanału wydechowego, chociaż nie wiem czy to jest konieczne.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
NIe wiem co z tymi łożyskami niech się ktos wypowie inny

A jaki na nich przebieg ? Bo ja dla świętego spokoju wymieniłbym je na NTN SKF KOYO żeby długo pojeździl :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Cytuj:
hubert514 napisał/a:
Baker89 napisał/a:
sory że to pisze, ale jak na mój rozum ci wyżej co mówią że racin to to samo co sport to życze szczęścia, racingowe produkty są zrobione z wieksza dokladnoscia od sportowych, z zazwyczaj wieluletnia przeszloscia konstruowania.. Zawsze są przynajmnie raz mocniejsze od sporta, chyba że "mejd in czajna"...


weź przeczytaj ze zrozumieniem a potem się wypowiadaj bo ja napisałem że do racinga żeby uzyskal pełną moc trzeba przeprowadzi odpowiednie zabiegi a do sporta nie


według mnie, aby nie męczyć cyla powinno zostawić kanały płuczące w spokoju, mówie o naprężeżeniach które wzrastają wraz z powiększeniem dawki paliwa, mozna pokusić się tylko o rozwiercenie kanału wydechowego, chociaż nie wiem czy to jest konieczne.
_________________

Ja nie mówiłem o poritngu cyla tylko karterów ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
zwracam honor, ale znowu, jeśli skrzynia korbowa ok to po co porting?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Cytuj:
zwracam honor, ale znowu, jeśli skrzynia korbowa ok to po co porting?


Nie rozumiem zadaj jakos lepiej to pytanie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
no wlasnie jak bym teraz zrobil porting karterow a potem spowrotu serie zalozyl to to by niechcialo jeździc... a zmieniac lozyska to tez troche zabawy jest a tak to tylko cylek zrzucic i zalozyc nowy :P




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
nie wiem czy troche zabawy, po zakupie łozyska do zamrazalki a potem wlozysz spokojnie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
ale zawsze cos, a tak moge spokojnie cylinder zalozyc bez wyciagania silnika z ramy :D wiec dlatego sie pytam czy lozyska wytrzymia.




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
dokładnie tak ale jeżeli chcesz zakładac serrie to po co się bawisz w tuning ?
Jak dla mnie kup sporta i będzie dobrze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
hubert514 pisze:
dokładnie tak ale jeżeli chcesz zakładac serrie to po co się bawisz w tuning ?
Jak dla mnie kup sporta i będzie dobrze :)


x2
do sporta łożystak wytrzymają :) dla pewności możesz wymienić chociaż to igiełkowe, według mnie jest to czesc ekspuatacyjna którą co jakis czas trzeba wymieniac :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy