Dzisiaj jest 26 sie 2025, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2011, 14:03 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Witam. troche duzo czytania. kupiłem uszkodzony skuter (uszkodzony silnik) ktoś jak robił w nim tuning nie włożył blaszki co trzyma prawy uszczelniacz na wale i go wydmuchało temu nie palił i gośc mnie w błąd wprowadził bo powiedział ze raczej jest zataraty to ja rozebrałem cyl i wszystko ładnie wygląda tylko tłok miał letkie zadrapanie a nie znam sie na tym wiec myslałem ze zatarty jest, wiec kupiłem tłok nowy i odrazu kupiłem wał top racing evo ng i łożyska skf c4 metal.

I odpaliłem go normalnie pochodził z 5 min na wolnych odpoczynek, pochodził z 15 min na wolnych odpoczynek, pochodził z 15 min i gazowałem nim odpoczynek. I teraz jazda rusza z wysokich obrotów ( sport sprzegło i sprezynki) czy nic mu nie bedzie jak tak bedzie ruszał? Pojezdziłem z 1km z predkoscią 25-30km/h i raz kolega mówił zeby dac na 2 sekundy full manetke wiec dałem z 2 razy tak na te 2 sekundy na full. I dziś miałem problem z opaleniem z rana bo kopałem z 10 razy właczyłem ssanie kopnołem z 3 razy i dopiero zapalił (zawsze palił z pierwszego nawet rano) czy nie zaszkodziło mu to ze dałem na te 2 sekundy na full manetke? Dodam ze miałem raczej mało paliwa bo odpalił z 2 min pochodził i zgasł, to mogła byc tego wina ze tak ciezko dzis odpalił?

Mieszanka 170 oleju na 5L benzyny

Tuning mechaniczny jak bedzie do czegoś potrzebny:
Cylinder Stage6 sport pro 70ccm (nowy tłok)
łożyska Skf c4 metal
wał top racing evo ng
płytki mebrany stage6
gaźnik stage6 black edition 19mm
stozek rms
wydech leovince zx
korektor malossi mhr
sprzegło top racing


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 14:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
za duzo oleju lejesz chlopie, lej tak z 120




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 14:12 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Pyle, 120 to ja mysle po docieraniu lac :P




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2010, 12:09
Posty: 20
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Pojazd: MalagutiF12
110 po docieraniu na 5 a przy docieraniu 120-130 ale nie 170 :D




_________________

Obrazek

Zobacz Moją F12 ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172606




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 15:41 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
dobra dawke oleju już wiem jak robić... teraz powiedzcie czy to mogła wina być ze wczoraj dałem gazu na full na 2 sekundy i dziś miałem te problemy z zapaleniem ale miałem tez mało paliwa?




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy