Dzisiaj jest 22 lip 2025, 13:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2015, 21:31 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Niedawno zmieniłem cylinder w mojej Gilerce na Stage6 streetrace 70 i chciałbym się dowiedzieć czy dobrze go docieram?
Przez pierwsze 50km jeździłem 25-30km/h, 100-150 km jeździłem max 35km/h, od 200 do 320 obecnie jeżdze średnio 40hm/h czasem daje do 50 ale to tylko na krótki dystans.

Przy 200 km zmieniłem rolki na ciężkie żeby nie ruszał z wysokich obrotów i żeby przy 35-40km/h nie ryczał, teraz rozpędza sie w miarę chociaż trzyma dużo mniejsze obroty (średnio przy 30-40km/h ma 6-7tyś).


Czy przy docieraniu ważna jest prędkość maksymalna jaką utrzymuje czy może te obroty?

A tak poza tematem to jeszcze jakby mi ktoś powiedział czy to że pluje trochę olejem z tłumika to znaczy że leje mu za dużo oleju? W prawdzie mam dozownik ale dolewamu mu szcze trochę ręcznie, w końcu zmieniłem z 50 na 70.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 cze 2015, 23:48 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ogólnie to dobrze docierasz, ale daj mu już teraz od czasu do czasu w palnik. Co do oleju to zalecam Ci odpięcie dozownika i ręczne dolewanie :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 9:40 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Dzięki, a wiesz może jak odciąć pompę oleju w gilera DNA?
pytałem się mechanika ale on mi tylko powiedział ze to jest podłączone do komputera czy coś i po odcięci mogę go nie odpalić.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 23:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mechanika masz co ma 0 pojecia.. W P/G pompa napędzana jest z wału, za wariatorem sie wszystko znajduje. Wystarczy że zdejmiesz jej napęd :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 7:09 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Rozumiem, że chodzi o taki mały pasek za wariatorem?




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 8:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak dokladnie o to chodzi :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 10:12 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Lemoniq, hmm tylko nie odłączaj tego paska , bo wtedy to zatrzesz silnik :D to on jest od napedzania pompy wody . Tam nic nie ruszaj tylko odlącz pompkę oleju zobacz sobie w internecie jak wygląda , odepnij linkę , poodłączaj wszystkie węże i ten co idzie do gaznika skróc i zaślep . Odłącz również czujnik oleju , bo Ci cały czas będzie pokazywało , że nie masz . I najlepiej zdemontuj zbiornik na olej i spusc go i rób sam mieszankę . A moim zdaniem co do docierania to bym to inaczej trochę zrobił . Bo widzę , że jezdzisz na prawdę dziwnie , pewnie czytałeś instrukcję docierania do jakiegoś chinola . Tu chodzi tak na prawdę o obroty , a nie o prędkośc , nie jezdzij cały czas z taką samą predkością i faluj manetką , że tak powiem . Ja jedynie przez pierwsze 100km u mnie na tym cyl uważałem najbardziej jezdziłem wolno i sam . I lej w trakcie docierania do paliwa 25 ml oleju na 1 l paliwa w zupełności wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 0:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kurde masz rację, nie robiło się w skuterach rok i się zapomniało :/ Ale docieranie tym jego sposobem nie jest złe, tylko właśnie czasem musi dać w palnik i tyle.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 19:54 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Dzięki za odpowiedź, w prawdzie juz 400 km na liczniku ale zacząłem go już bardziej rozpędzać.
A co do dozownika to w wolnej chwili się tym pobawię. Rozumiem że jeżdżąc z dozownikiem i dolewając jeszcze trochę do baku (przynajmniej puki docieram) niczego w nim nie zepsuję :?:




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 20:04 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Co za dużo to też nie dobrze :P bo nie wiadomo jaka Ci mieszanke i tak robi sam dozownik. I nie bój sie dac w palnik to nie jest chinol ... Ja docierałem swój cylek 500km :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy