Dzisiaj jest 20 lut 2025, 22:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2012, 18:24 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 13:58
Posty: 4
Pojazd:
Witam.

Mam taki problem. 2 lata temu zmieniałem cylinder, bo stary zatarłem. Założyłem 63cc, no i wszystko było elegancko, przyspieszał bardzo ładnie do czasu, aż pękł pasek napędowy. Założyłem nowy i osiągi się pogorszyły - zaczął przyspieszać identycznie jak na starym cylku, z v-maxem to samo. Pasek pękł, więc kupiłem kolejny. Na nim przejechałem ok. 3 tys. km i założyłem nowy cylinder - 80cc (50mm). Różnicy nie ma żadnej - nadal przyspiesza jak 50cc.

Wymieniłem już:
- głowicę z zaworami
- wałek rozrządu
- wał korbowy
- gaźnik
- wariator
- sprzęgło (razem z dzwonem i talerzami)

Wymieniłem praktycznie wszystko, a skuter dalej jeździ jak 50cc... :cry:

Bardzo proszę o pomoc... :(

Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Może musisz poczekać, aż ten nowy pasek Ci się ułoży. A jak nie to może zła regulacja, wydech bez przelotu i się dławi albo coś innego jeszcze ;d




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 19:55 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 13:58
Posty: 4
Pojazd:
klarok pisze:
Może musisz poczekać, aż ten nowy pasek Ci się ułoży. A jak nie to może zła regulacja, wydech bez przelotu i się dławi albo coś innego jeszcze ;d

Nic z tych rzeczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 7:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
A może tak go dotarłeś? Sprawdź kompresję.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 12:15 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 13:58
Posty: 4
Pojazd:
lamal pisze:
A może tak go dotarłeś?

63cc nie zdążyłem nawet dotrzeć (przejechałem ok. 700 km i pękł pasek)
A na 80cc od początku ma osiągi jak 50cc.

Kompresja jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 16:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Bo nie dotarty.
Kompresja ile Barów?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 13:58
Posty: 4
Pojazd:
lamal pisze:
Bo nie dotarty.

Jak miałem 63cc, to od pierwszego odpalenia było czuć różnicę w przyspieszeniu... Dopiero po pęknięciu paska się schrzaniło.

lamal pisze:
Kompresja ile Barów?

Nie wiem ile barów, ale jest dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy