Dzisiaj jest 27 lut 2025, 11:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2013, 18:22 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
Witam kupiłem streetracera zacząłem go docierać motor spalił już 2 litry ściągnąłem cylinder aby sprawdzić jak tam wszystko wygląda a tam tuleja jest w paru miejscach taka przebarwiona (przy kanale wydechowym )kolor jest taki matowy >Docierany jest na Castrol power racing 2t dla mnie to jest trochę dziwne ale nie jestem fachowcem czekam na wasze opinie tu macie fotki musiałem go dodać na tablice http://tablica.pl/oferta/streetrace-CID5-ID28ksd.html .Dodam że nie mam żadnych rysek ani na cylindrze ani na tłoku .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 20:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Boże ty widzisz i nie grzmisz...


Po jaki ch**j ściągałeś ten cylinder cylinder po tak krótkim czasie skoro jeszcze się nie dotarł. Pierścienie ładnie zaczęły sie osadzać a teraz w pizdu to wszystko rozebrałeś. I od kiedy dociera sie na full syntetyku? On ma sie dotrzeć!! Zmień olej na dobrej jakosci mineralny i nie za 15zł.

Poskładaj to od nowa a tuleja sie przebarwia od temperatury, która powstała w wyniku mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze a nowy nie dotarty cylinder dodatkowo wspomaga ten efekt. Zadbaj o dobre chłodzenie silnika podczas docierania i jeździj z zmienną prędkością. Silnik ma sie dotrzec w zakresie wszystkich obrotów a nie tylko przy 50... Nie boj sie otworzyć przepustnicy na maxa. Jak temperatura w normie to nie masz czego sie obawiac. Pamietaj, ze pierwsze 30 km podczas docierania jest najważniejsze.


Ostatnio zmieniony 18 sty 2013, 16:10 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 22:01 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
Dzięki wielkie za wytłumaczenie a czemu nie mogę na ful syntetyku i jaki polecasz mineralny można lać olej STIHL ?? .A co do grzania jest takie coś że w ogóle ciężko mu się jest zagrzać (niby zima ) ale nie wiem czy to tak ma być czekam na odpowiedz


Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 22:29 przez dawidkaplon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 16:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Zagrzać jest ciężko zagrzać gdyż jest chłodzony cieczą a mamy zime wiec sam wiesz jakie mamy warunku atmosferyczne.

Olej kup Castrol 2T mineralny taki w czerwonej butelce. Sam na nim docierałem i wszystko jest ok albo ten pół syntetyk Actevo w szarej butelce. Gdy juz dotrzesz zmień olej na Ipon, Motul 800 dwa najlepsze jakie znam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 18:28 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
Co by się stało jak bym lał olej STIHL jest dobry ?? z tego co wiem to mineralny, stało by się co czy lepiej nie ryzykować ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2013, 19:03 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
ja docieralem na full syntetyku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 12:15 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
A co byście powiedzieli na docieranie przez pierwsze 5 litrów na STIHL a później na Castrol power racing 2t ??? czy może nie jest to za dobry pomysł ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 12:30 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
powiem ci tak ja zawsze docierałem na castrolu power 1 2t i cały czas leje taki olej nigdy nie lałem innego i jest git :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 12:58 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
ok dzięki :):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 13:18 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Lej castrola półsyntetyka na dotarcie będzie dobrze ;)


Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 0:09 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
sthil to jest minerał jak dobrze mi wiadomo. jak będę miał go pod ręką to zobaczę co jest na nim napisane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
ThisIsSparta, Nie bedzie dobre bo pierścienie nie osadzą sie wystarczająco dobrze i bedą przedmuchy i słaba kompresja. Jak masz tak doradzać to nie doradzaj wcale!
Olej syntetyczny zmniejsza tarcie do minimum a nie o to chodzi w docieraniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 21:40 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
"skolsik13 " A co byś powiedział jak bym na STIHL docierał czy lepiej nie ryzykować ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 21:49 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
lej tego castrola power 1 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2013, 12:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:36
Posty: 791
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
na początek kup : Castrol 2T mineralny jak już dotrzesz to możesz STIHLA :)




_________________

ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

Piaggio Typhoon <MoNsTeRek:

https://www.facebook.com/Pawelek016?not ... _new_likes

viewtopic.php?t=354526




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2013, 15:39 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
pawełek016 pisze:
na początek kup : Castrol 2T mineralny jak już dotrzesz to możesz STIHLA :)


Najpierw stihla potem castrol full synt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 22:05 
*

Rejestracja: 08 lis 2012, 20:18
Posty: 25
Pojazd:
Ok dzięki :):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
sthil to jest minerał jak dobrze mi wiadomo


z tego co ja wiem to syntetyk a ze swojej praktyki to wiem ze jest lepszy niż nie jedeyn typowy do sqta

samo to w jakich warunkach pracuje piła motorowa czyli dostaje po dupie i kreci wysokie obroty a mimo to sie nie grzeje i łapie duże przebiegi :D




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 9:34 
*

Rejestracja: 25 gru 2012, 18:25
Posty: 48
Lokalizacja: Orzesze-Zawada
Pojazd:
skolsik13, ładnie mi wytłumacz czemu nie wolno docierać na fullu ? Bo nie ogarniam...

Tak, sprawe zrąbałeś konkretnie ściągając cylek po chwili jazdy ; /




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 10:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
ApriliaSSP, Olej full syntetyczny ma za zadanie zmniejszyc tarcie pomiedzy pierścieniami a cylindrem do minimum. Podczas docierania chodzi o to aby poprzez ścieranie pierścienie i cylinder dopasowali sie w jak najwiekszym stopniu. Full synteryczny olej nie pozwoli na odpowiednie dopasowanie przez co mamy źle lub wcale nie dotarty cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy