przeprowadzam modyfikacje silniczka. kartery po flow + nadspawane nakierowania i wypełniona skrzynia korbowa, wał hpc oczywiście jakiś się pojawi, membrana tec z króccem spasowane wszystko dokładnie + gaźnik dell'orto 21mm. Bazą mojego cylindra jest powerforce 70ccm(47mm tłok). Kupiłem go po strzale zabezpieczeń, więc zamówiłem tłok 48mm (+1mm). Nie chce iść na łatwizne, i cyl idzie na port, i oto jest pytanie:
wydech będzie spawak i mam zamiar go wystroić na 10,2k.
cylinder stroić będę na 10k, chce zrobić z niego midrace
wg. bella powinno być 190* wydechowego i przelotowe na 130*
Ja uważam, że takie kąty są za duże jak na moje strojenie. zamierzam wystroić cylinder na wydechowe 184* i płuczące 124*
dobrze zgra mi się z wydechem? Nie chce przesadzić ze strojeniem, nie lubie dziury przed rezo
ps. proszę o wypowiedzi osób które są w temacie
_________________
|