Dzisiaj jest 22 lip 2025, 7:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2009, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam.
Mam problem z roxem, dzisiaj na zlocie ścigałem sie kilka razy, ogólnie troche sie nagrzał, temp wynosiła 80st'c a pompa wody pażyła jak się dotkneło ręką i po ostatnim dragu jak dojechałem do mety, zatrzymałem sie, dodałem gazu, strzelił z tłumika i zgasł. Rox pali normalnie i na wolnych obrotach chodzi, lecz gdy rusze manetką dusi sie, strzela i gaśnie. Kiedyś miałem coś podobnego to wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik i to załatwiło sprawe. Lecz boje sie że przegrzałem bo pompa wody pażyła w ręke gdy ją dotknołem.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 21:59 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
A co się dziwisz? 80*C to jest spora temp. Zagotuj wodę w czajniku, i ciekawe czy wsadzisz tam rekę?
A właściwa temperatura pracy silnika wynosi 90*C




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Dokładnie to tak.
Tydzień temu złożyłem roxa, mam 70cc i przy serii filtrze założyłem dysze 100# a iglica została na samej górze. (wcześniej miałem stożek) przez tydzień jeździłem nim normalnie chodź wiedziałem że będzie dostawał za dużo paliwa, nie przejmowałem się tym bo jeździł świetnie. Dziś gdy właśnie osiągnołem temp 80*C nagle strzeliło i zgasł. Odstawiłem go na 20min żeby ostygł po czym spróbowałem go odpalic. Zapalił bez problemu gdy dałem gazu strzelał z tłumika a gdy włączyłem ssanie odrazu gasł. Zmieniałem świece i jest do samo. Domyślam się że mieszanka jest za bogata w paliwo lub brudny gaźnik? Jeśli źle wyregulowany gaźnik to dlaczego przez tydzień jeździł dobrze? Wiem, że zaśmiecam forum bo domyślam się że są już takie tematy ale potrzebuje szybkiej odpowiedzi. (Gdy sie dowiem proszę usunąc topic).




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
z tego co słyszałem jak strzela to za bogata mieszkanka bo idzie w rurę...


jaki kolor świecy? moim zdaniem zła regulacja paliwa...

opuścić iglice...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2009, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
iglice teraz jest na środku, dysze założyłem 90#, gaźnik wyczyściłem, świeca ma kolor kawa z mlekiem (troche ciemniejsza niż powinna byc) świece również wyczyściłem i przepaliłem na gazówce, mase dokręciłem i dalej to samo. Jutro też sprawdze tłumik bo coś mi sie wydaje że jest jakby zapchany, nie dymi tak mocno na zimym silniku jak wcześniej oraz gdy zapale na dosłownie 10s i zgasze to z tłumika leci przez jakiś czas dymek. tak jakby był zapchany i spaliny nie wylatywały przez niego swobodnie. Czy możliwe jest to że zapłon się sam przestawił?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 13:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
jak mi się zapchała rura to ja doszedłem do tego właśnie po tym, że gdy on sobie troszkę pochodził, zgasiłem, wyjąłem gaźnik i w króćcu był dym... zwróć uwagę na to...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 14:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Ściągnołem dziś cylek i są delikatne ryski nie wyczuwalne palcem, sąsiad mówił że jest troszke przytarty ale pojeźdze jeszcze długo, i płyn chłodniczy był cały brązowy i w dodatku tłusty, wygląda na to że uszczelka przy głowicy przepusza. Podejżewam też membramki.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
a co, masz prześwit na membramkach? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Więc tak, wymieniłem uszczelki pod głowicą ponieważ przepuszczały paliwo do płynu chłodniczego (albo na odwrót:D) złożyłem jako tako silnik i jutro dokręce dobrze głowice kluczem dynamometrycznym i sprawdze te membramki.
Z jaką siłą dokręcic głowice w cylindrze Top Performances Trophy 70?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 19:15 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
To jest wina gaźnika jest coś nie tak,musisz fachowo wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2009, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Gaźnik? Hmm może założe seryjny i się z nim pobawie, sprawdziłem membramki i wyglądają dobrze, wydaje mi sie że to coś z elektryką, gdy mam zgaszone światłą są wolne obroty, gdy je zapale raptownie się podnoszą i strzela z tłumika, ładowanie aku wynosi 6v więc musi byc coś nie tak z nią. Mase dokręcałem, czyściłem styki i nic. Czy to może byc moduł lub regulator napięcia? Mam identycznie jak na filmiku tylko jeszcze strzela http://www.youtube.com/watch?v=bA2UpPyhESY




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2009, 17:05 
*

Rejestracja: 08 kwie 2009, 14:28
Posty: 2
Pojazd:
powiem ci tak kolego zobacz czy masz spoko cylinder bo mogly ci piecien trzebnac lub tlok sie nakruszyl bo umnie to samo dzis ise stalo przy 130 pstryk strzal i dupa odpalilem a co chwile byl jeden strzal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2009, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Cylinder sprawdzony, pierścienie i uszczelki w porzątku, świeca nowa, masa dokręcona, gaźnik czyszczony i regulowany, tłumik sprawdzony nie jest zapchany. Podejżewam moduł lub coś z elektryki.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2007, 10:35
Posty: 19
Lokalizacja: Trawniki
Pojazd:
ja bym nie stawiał na elektryke a i wczesniej pisałeś czy mógłby sie zapłon przestawić?

w sqterze nie przestawi ci sie zapłon on ma przecież dwie śrubki i tyle nie ma zadnego pola do regulacji.

wg.mnie gazior zamontuj stary (seria) i looknij na efekt




_________________

Benelli 491 GT Air
- Lektronis Racing
- Stage 6 Double Layer
- Hebo Kevlar
- Polini Speed Control
- Łożyska Top Racing
- Rolki Polini 5.0g
- Tecnigas Next R


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009, 11:26 przez PatrykoS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Zakładałem już seryjny i jest to samo... Membramki mają po bokach lekki prześwit, to może byc przyczyną?




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Mi sie wydaje że to wina gaźnika. Kumpel miał lekkie przeswity w membrance więc wymienił na hebo i to nic nie dało :P Ja obstawiam gaźnik, a konkretnie za bogatą mieszankę. Sprawdź też simmeringi na wlae bo może łapać lewe powietrze.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 11:29 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Nie to nie wina membranek , na moje to będzie coś z masą , kablem od fajki , fajką albo moduł zapłonowy, sprawdź czy masz kable od rozrusznika przykręcone bo to może być przyczyna tego , miałem tak samo , odpalał z pierwszego kopa chodził , dodałem gazu a on w ogóle nie reagował na manetkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Kolego, a dobrze założyłeś pierścienie? Pamiętajmy że grubszy pierścień idzie do tyłu a cieńszy do przodu ;]
Luknij jeszcze czy masz cały króciec, na moje łapie lewe powietrze, no i kup nową świecę, sprawdź tą fajkę i kabel od cewki zapłonowej może coś z nim nie tak, dokręć wszystkie kable.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 13:25 
*

Rejestracja: 03 lut 2009, 18:41
Posty: 12
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
cofniety jest za5plon




_________________

Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jak się w skuterze zapłon ustawia?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy