Dzisiaj jest 04 maja 2024, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 paź 2013, 12:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cześć, otóż po przejechani prawie 7tys km mam lekkie luzy na wale co słychać, takie stukanie, więc pomyślałem nad nowym wałem WM Motor, ale nie mam pewności, gdy zobaczyłem filmik :

http://www.youtube.com/watch?v=Yh6W9M-PEvk&hd=1

To trochę ochłonąłem, nie wiem co kupić, doradźcie mi coś, byle nie za drogie, nie wał za 400zł, bo to się mija z celem, może ktoś z was miał taki wał i jak się sprawuje, może to tylko pech, że taki trafił.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 paź 2013, 14:30 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
1500km. i po wale to naprawdę lipa ten WMotor




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 15:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
To na serii mam 7k zrobione z czego 2k na 72cc przelatane i jeździ norm, luz jest minimalny, ale wyczuwalny.

-- 26 paź 2013, o 15:34 --

A może wał BT, to jest ''wzmacniany'' zamiennik wału :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 16:02 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ja mam 14 500 z czego 3000 na zestawie 80cc
Co do luzów na moim wale okaże się jak kumpel wróci z zagranicy lub na wiosnę bo i tak tzreba rozebrać bo leci olej z okolic przekładni




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 21:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
U mnie wycieków nie ma, ale jest delikatny luz na korbie wału, chociaż nie jest to takie och, w końcu tylko 7k przebiegu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 22:04 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Póki co dolewam olej więc jest ok. ale to jest do zrobienia




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 22:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Bo po świętach zakładam 90cc full kpl z wałkiem o innych krzywkach i wtedy na prawdę dobrej regulacji, myślę, że 100km/h osiągnę na tych częściach co mam. Teraz póki co 62km/h vmax bo pasek za krótki, na dłuższym pasku o 1cm jechał licznikowe 80+.

-- 26 paź 2013, o 22:11 --

I się zastanawiam, czy wytrzyma i czy jest sens zakładać inny, luz jest minimalny, ale być może kompresja wał zniszczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 22:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Licznikowe 80+ to jakieś 70 realne

Ja raczej bym wał zmieniał na nowy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 22:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mnie po zmianie ślimaka napędu licznika przekłamuje o 2-3, gdy jadę 80 licznikowe to jest 77 gps :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 21:43 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
I jak zmieniłeś czy nie?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 15:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na razie nie, na zimę dopiero będzie to robione, bo teraz głowica i gaźnik jest do wymiany, tzn głowica jest pod cyl 90cc, ale to też na zimę, wtedy ogarnę cały silnik od 0, będzie czas na regulację i zabawę na spokojnie, potem docieranie i na zlot można śmigać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy