Dzisiaj jest 14 lut 2025, 1:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 21:17 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Michalbonito pisze:
Łap za cylek,kartery bo kolanko wydechu szybko stygnie.Jak mozesz jezdzic to rozpędz sie do min 40km/h i puść kerę czy nie sciąga w zadne strony.


Tylko zrób to umiejętnie bo jak się wywalisz to dopiero będzie xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 13:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 20:04
Posty: 33
Lokalizacja: Kowale Oleckie
Pojazd:
A no i ztego co się sprawdza przy większych moto to zobacz czy lagi prościutkie. No i reszta to to co koledzy wyżej pisali :)




_________________

Cytuj:
tylni amortyzator zostal zmieniony na gazowy, co poprawia przyspieszenie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Zobacz czy lagi nie ciekną...w jakim stanie napęd...luzy na tylnym kole:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
Jak masz manometr to sprawdź kompresje :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 17:23 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Co macie na myśli przez luzy na tylnym kole?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Raczej patrz głównie na zawieszenie, felgi czy proste przy rantach. Takie sprzęty raczej powinny być optycznie przykatowane, bo to miejscy wojownicy, a nie jakieś plastyky ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 20:26 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Jesli chodzi o SM to ja bym CI polecal jeszcze CPI SM , motor praktycznie nie znany na polskim rynku ale cudo (przynajmniej moj egzemplarz) ogladalem wiele SM , bo SUPERMOCIAKI to moja pasja i odrazu bylem zdecydowany ze tylko SMka:D
Powiem tak ze SENDA jakos nie urzekla mnie charakterystyka silnika, slabo sie wkreacala na obroty chyba ze akurat taki egzemplarz ogladem , za to wiele RX od Apki oraz inne tego typu ale TYLKO Z SILNIKIEM AM6

I pamietaj najwazniejsze jest 1 wrazenie , zobacz jak wlasciciel obchodzi sie z motorem , ile czasu daje mu na rozgrzanie itp, a dopiero pozniej szukaj cos .... :)




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Raczek pisze:
Jesli chodzi o SM to ja bym CI polecal jeszcze CPI SM , motor praktycznie nie znany na polskim rynku ale cudo (przynajmniej moj egzemplarz) ogladalem wiele SM , bo SUPERMOCIAKI to moja pasja i odrazu bylem zdecydowany ze tylko SMka:D
Powiem tak ze SENDA jakos nie urzekla mnie charakterystyka silnika, slabo sie wkreacala na obroty chyba ze akurat taki egzemplarz ogladem , za to wiele RX od Apki oraz inne tego typu ale TYLKO Z SILNIKIEM AM6

I pamietaj najwazniejsze jest 1 wrazenie , zobacz jak wlasciciel obchodzi sie z motorem , ile czasu daje mu na rozgrzanie itp, a dopiero pozniej szukaj cos .... :)


Tym postem trochę :roll: mnie rozśmieszyłeś... :|
Wiem że każdy chwali to co ma, ale nie porównuj chińskiej podróby AM6 do oryginalnego DERBI... :roll:
I mogę się założyć że jakbyś tylko miał okazję sprzedałbyś to CPI i kupiłbyś sende:)Bo chińskie to chińskie każdy wie o co chodzi:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Zalezy stara czy nowa senda. Chodiz mi o modele silnikow. Nowa jest do du*y widzialem jak sie scigali am6 vs nowy silnik derbi. Am6 robila z nim co chciala i tak to byly serie. Stary jest lepszy moim zdaniem od AM6 :D W sumie jak bym mial wybor za darmo SENDA nowa Cczy CPI wybral bym CPI.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 9:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
daniel993 pisze:
Zalezy stara czy nowa senda. Chodiz mi o modele silnikow. Nowa jest do du*y widzialem jak sie scigali am6 vs nowy silnik derbi. Am6 robila z nim co chciala i tak to byly serie. Stary jest lepszy moim zdaniem od AM6 :D W sumie jak bym mial wybor za darmo SENDA nowa Cczy CPI wybral bym CPI.


Następny śmieszny post...
Filmik to filmik....2 młodych kolesi każdy zmienia biegu inaczej co nie??....
Dajcie takie moto zawodowcom to wtedy można mówić o porównaniu:)
Senda to senda a chińskie to chińskie i tego nic nie zmieni:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Koleś dla mnie chwalenie czegos jest tylko jesli to sie pokrywa z realniami, powiem tak , jezdzilem paroma sendami i żadna nie dorównuje do AM6 i to mowie o mojej co uwazasz ze to chinska podrobka jest ( tylko zauważ że w CPI gaznik,lancuch, osprzet i wiele innych żeczy fabryka CPI nie dotykała a cena nowego CPI to prawie 13tyś zł - czyli tyle co za Dt)
Jezdzilem wieloma Am6 i roznica byla tylko wtedy gdy moje CPI bylo zablokowane ( nie wkreacal sie wiecej niz do 9 tyś obr/min) widocznie male masz doswiadczenie w jezdzie na SMkach a zwlaszcza Am6 , jezdziles w ogóle kiedys ? Czy chwalisz derbi bo sam masz ?
BartriczkoSM poweidz mi ile twoja senda pojdzie, 70? A moj CPI 98 poleci przy zdjetej blokadzie z tłumika i modułu. Kumpel ma RSke i ponad 100 leci na serii , wiec nie przekonuj ze senda robi lepsze silniki niz MINARELLI




_________________

CPI SM


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 14:14 przez Raczek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 15:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Raczek pisze:
Koleś dla mnie chwalenie czegos jest tylko jesli to sie pokrywa z realniami, powiem tak , jezdzilem paroma sendami i żadna nie dorównuje do AM6 i to mowie o mojej co uwazasz ze to chinska podrobka jest ( tylko zauważ że w CPI gaznik,lancuch, osprzet i wiele innych żeczy fabryka CPI nie dotykała a cena nowego CPI to prawie 13tyś zł - czyli tyle co za Dt)
Jezdzilem wieloma Am6 i roznica byla tylko wtedy gdy moje CPI bylo zablokowane ( nie wkreacal sie wiecej niz do 9 tyś obr/min) widocznie male masz doswiadczenie w jezdzie na SMkach a zwlaszcza Am6 , jezdziles w ogóle kiedys ? Czy chwalisz derbi bo sam masz ?
BartriczkoSM poweidz mi ile twoja senda pojdzie, 70? A moj CPI 98 poleci przy zdjetej blokadzie z tłumika i modułu. Kumpel ma RSke i ponad 100 leci na serii , wiec nie przekonuj ze senda robi lepsze silniki niz MINARELLI


I znowu porównanie takie że.....rs'ka a senda to inna bajka...właśnie widać jaką masz wiedzę....
Koniec off-topu....
Nie znasz się nie odpowiadaj!




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Raczek pisze:
BartriczkoSM poweidz mi ile twoja senda pojdzie, 70? A moj CPI 98 poleci przy zdjetej blokadzie z tłumika i modułu. Kumpel ma RSke i ponad 100 leci na serii , wiec nie przekonuj ze senda robi lepsze silniki niz MINARELLI



Ta ale spójrz na wagę kierowcy, opory wiatru, stan części, dotarcie (w 2-suwie bardzo ważne) ... więc przemyśl to. :<




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Stasiu2 pisze:
Raczek pisze:
BartriczkoSM poweidz mi ile twoja senda pojdzie, 70? A moj CPI 98 poleci przy zdjetej blokadzie z tłumika i modułu. Kumpel ma RSke i ponad 100 leci na serii , wiec nie przekonuj ze senda robi lepsze silniki niz MINARELLI



Ta ale spójrz na wagę kierowcy, opory wiatru, stan części, dotarcie (w 2-suwie bardzo ważne) ... więc przemyśl to. :<


Właśnie widać jakie ma pojęcie na ten temat...:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 16:44 przez BartriczkoSM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:05 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Stasiu2 pisze:
Ta ale spójrz na wagę kierowcy, opory wiatru, stan części, dotarcie (w 2-suwie bardzo ważne) ... więc przemyśl to.


Z tym to zagioles mnie , motory testowane na tej samej drodze w odstępie czasowych ok. 15 minut , wiec warunki napewno zmienily sie diametralnie,
jezdzilem jedna senda wiec nie moge powiedziec do konca jak chodzi , ale am6 jezdzilem nie jedna.

A takie pytanie mam jeszcze BartriczkoSM, jezdziles na GPRze?




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Raczek, to ty tego nie ujełeś w swojej wypowiedzi więc do mnie nie miej pretensji, napisałeś " jego " , nie kolegi którą TY jechałeś, przy TYCH samych oporach i o podobnym PRZEBIEGU oraz DOTARCIU.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Raczek pisze:
Stasiu2 pisze:
Ta ale spójrz na wagę kierowcy, opory wiatru, stan części, dotarcie (w 2-suwie bardzo ważne) ... więc przemyśl to.


Z tym to zagioles mnie , motory testowane na tej samej drodze w odstępie czasowych ok. 15 minut , wiec warunki napewno zmienily sie diametralnie,
jezdzilem jedna senda wiec nie moge powiedziec do konca jak chodzi , ale am6 jezdzilem nie jedna.

A takie pytanie mam jeszcze BartriczkoSM, jezdziles na GPRze?


Po 1 to senda nie robi silników bo to tylko nazwa :roll:
Silniki robi DERBI
Co do twojego "porównania" to jechałeś AŻ na jednej sendzie ( pewnie zarżniętej jak rzadko), więc nie porównuj weź kup nową sende i nowego cpi odblokuj dotrzyj dobrze... i wtedy możesz sprawdzać v-max, przyśpieszenie, elastyczność....
Widzę że masz znikome pojęcie co do motorów...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 11:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2010, 15:03
Posty: 72
Lokalizacja: Lędziny
Pojazd:
Raczek pisze:
powiem tak , jezdzilem paroma sendami i żadna nie dorównuje do AM6



Raczek pisze:
jezdzilem jedna senda wiec nie moge powiedziec do konca jak chodzi ,



ZDECYDUJ SIĘ :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 11:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Xanti pisze:
Raczek pisze:
powiem tak , jezdzilem paroma sendami i żadna nie dorównuje do AM6



Raczek pisze:
jezdzilem jedna senda wiec nie moge powiedziec do konca jak chodzi ,



ZDECYDUJ SIĘ :roll:


Skończcie temat bo widać że koleś nie ma pojęcia o motorach i pisze tu wyżej kolega podał przykład....




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 12:04 
*

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:40
Posty: 69
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Przyznaje sie do błedu , a co do Sendy to jezdzilem jedna SM ,a 2 w wersji enduro a podobno (mowie podobno z tego co opowiadali mi kumple ) SMki miaja inne zebatki i cos tam jeszcze dlatego odczucia z jazdy sa inne , dlatego pozniej napisalem ze jezdizlem jedna Senda ( Jedna w wersji SM noi faktycznie w dobrym stanie ona nie byla)
BartriczkoSM, nie wiesz jakie mam pojecie o motorach i ja sam tez nie bede opisywal jakie mam to pojecie, bo to jest tak jak bys powiedzial ze jestes dobrym kierowca , a przeciez sami nie oceniamy siebie w takich sprawach.

Dobra moj blad zle ocenilem Sende ale to jest forum i po to jest forum zeby wyrazic swoje zdanie i skonfrontowac je ze zdaniami innych ludzi .




_________________

CPI SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy