Dzisiaj jest 26 sie 2025, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 19:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak chcesz żeby to miało sens to musisz zmierzyć tłoka i cylek a potem dobrać na odpowiedni luz.




_________________

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 20:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A nie moge poprostu kupić taki tłok jak ten poprzedni, w poprzednim juz poprostu sie pierścienie wytarły i chce nowy kupic.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 8:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Takie pomiary powinno się dokonywać mikrometrem, aby były z dokładnością do 0,01

Tuleje cylindrową też zmierzysz suwmiarką ? Powodzenia...

Najlepiej idź do zakładu gdzie honują cylindry tam powinni Ci zmierzyć zużycie tulei i tłoka, zapłacisz może 10-15 zł ale wymiary będziesz miał poprawne.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 11:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie możesz, tłok się zdziera i cylinder też. Poco robili by tyle nad wymiarów różnych ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 12:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Konrad324, ale nadwymiary masz przy cylindrach aluminiowych. A z tego co widze to w obu maszynach masz cylindry alu i tam tak się robi. Do żeliwa nie masz nadwymiarów na dany szlif. A na pewno nie do seri. Zużywa się tłok i kupujesz taki sam albo robisz szlif i większy tłok.
Willy, jeśli gładź jest w bardzo dobrym stanie to kup nowy tłok takiej samej selekcji jak poprzedni i jeździj dalej.


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 12:31 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zawsze przy zmianie tłoka robisz szlif bo z cylindra robi się "jajko" jeżeli pierścienie stalowe się zdarły to cylinder tak samo.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy