Witam , mam problem z moja kataną , kopci na taki siwy kolor z lekkim zabarwieniem na niebieski(naprawde lekki) , mam założony nowy cylinder z tłokiem pierścieniami malossi sport , wydech stage6 pro replica , króciec aprilia , gaźnik arreche 19 ssanie seria przełożone do tego gaźnika , membranki karbon malossi. Skuter pali na dotyk z kopki i rozrusznika , ładnie sie wkręca na obroty , na pewno nie bierze płynu z chłodnicy (cały czas utrzymuje sie taki sam poziom) Dziś wymieniłem karbonowe membranki na te seryjne z blaszek , i trochę pomogło , juz przestał tak kopcić , ale jeszcze nadal jest dymek , czy on bedzie tak cały czas kopcił czy tylko podczas dotarcia ? i jeszcze jedno pytanie w jakij pozycji ma być ta podkładka pod zawór membranowy , ma być pod membranką czy na mebranie i czy to ma znaczący wpływ na to? mam założoną tak podkładkę : podkładka zawór króciec. Z wydechu nie kapie , wewnątrz końcówki wydechu jest CHYBA olej z benzyna (kolor czarny, bardzo małe ilości) Wcześniej na membranie karbonowej świeca była czarna , dzis jak zmieniłem membranki na te z blaszek ,to swiecy nie sprawdzałem skuter krótko chodził , robiła sie szarówka więc go zgasiłem , pochodził na tym zaworku ok 20-30 min nie dłużej Iglica w gaźniku jest zaczepiona na ten górny uchwyt (dwie możliwe kombinacje) Skuter złożyłem (mechanika) wczoraj i wczoraj został odpalony ,dziś też go przepalałem , łącznie może chodziłł na wolnych obrotach z lekkimi przygazówkami około 3godz
Olej MOTUL 2t Full syntertyk Osobny zbiorniczek na olej Silna kompresja silnika
|