Dzisiaj jest 11 lut 2025, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2009, 23:40 
*

Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:14
Posty: 8
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Mam pytanie co to jest cdi w suzuki katana. A teraz mój problem podłączyłem na odwrót kable od magneta. Katana straciła iskrę teraz kable sa podłączone normalnie a iskry jak nie było jak nie ma proszę o pomoc co mogło się spalić i ile mniej więcej zapłacę za części.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 0:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ten problem już rozgryzaliśmy ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie :/ Jeżeli schemat Katany mówi prawdę to ona ma 2 kable z silnika.
:arrow: 1-zapłonowy gdzie jest podwyższone napięcie które nieźle kopnie ale z bieda zapali słaba żarówkę.
:arrow: 2-multi kabel:ładowanie+oświetlenie. Tam już idzie niezły prąd bo musi rozświetlić oświetlenie i ładować accu. To błędne podłączenie nie rozpali reflektora ale za to na pewno uszkodziło cewko-moduł który nie jest przystosowany na taki prąd. Chyba czeka cię wydatek w postaci nowego C-M :( Sprawdź jeszcze na samych kablach wychodzących z silnika czy dają w ogóle napięcie ale raczej to będzie c-m.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 19:10 
*

Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:14
Posty: 8
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Mycen, Mycen, W kablu który idzie z cewki jest wysokie napięcie i wchodzi do regulatora napięcia, tylko nie wiem czy prze wyłączonym silniku i bez ruchu magneta powinien być w nim minus. A w drugim przewodzie który idzie od impulsatora nie ma w ogóle prądu przy obrocie magneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 20:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Z impulsatora pod wpływem obrotów idzie prąd ale bardzo słaby i krótki impuls.
Z tym - to trochę nie tak. On jest wszędzie (na ramie, bloku, kierze ) i nigdzie. Tylko + jest wykrywalny. Ciekawe jest to że wszystko idzie jednym kablem, tzn HV i oświetlenie. To wyższa półka elektrotechniki. Nie tak całkiem nowa ale jednak. Trzeba by przemierzyć tego Halla czy jest dobry. Tylko nie znam parametrów :ups:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy