witam . zacznę od tego że skuter suzuki zillion(prawie jak katana) kupiłem 2 lata temu .max predkosc po prostej65-68 , z gorki to 75 . obecnie jest założony cylinder 70ccm ale jakiś nie markowy (pewnie chiński). pomóżcie mi dobrac rolki i przełożenia. aktualna waga rolek 8g . przelozenia pierwotne:16/49 wtorne:17/64 czyli na 1 obrot kola przypada 11,5 obrotow sprzegla. czy te przelozenia nie sa zbyt szybkie ?(w porownaniu do mocy skutera)? dodam ze zadny6ch blokad nie mam gdyz bylo sprawdzane . mam zalozony krotszy pasek klinowy co mi dalo do 5km/h wiecej . glowna sprezyna sprzegla niebieska a male to zielone lub niebieskie.tlumik oryginalny. dodam ze mam oryginalne przelozenia w domu ale nie wiem czy jest sens przekladac i testowac. skuter byl ze tak powiem lekko tuningowany domowym sposobem czyli np obcinanie tulei wariatora (dalo na predkosc troche) rolki ciezkie gdyz na 6g skuter jechal jakies 60km/h . powiem ze pieniadze mam ale narazie nie mysle duzo wkladac w tuning . da sie cos wykombinowac zeby zwiekszyc v-max ? do kwoty 300zl ?(przelozenia jakby co mam ale one sa wolniejsze). dobrze by bylo jakby skuter jechal tak z 80 po prostej. da sie cos zrobic ? oprocz wymiany wariatora cylindra lub sprzegla??macie jakies pomysly piszcie . jakbyscie potrzebowali jakies zdj to mowic to zrobie moze . skuter na kolach 12" jakby to cos mialo do tego . dwusuw
chodzi mi oto ze nie chce wkladac pol tysiaca jak za rok mam kupowac auto
-- 17 lut 2014, 17:02 --
aha zapomnialem gaznik oryginalny 16,5 lub 17,5 mm
i wieksza dysza glowna (juz nie pamietam jaka) i po porstu wiekszy wlot powietrza do filtra (dziura w obudowie filtra)
(gdyz inaczej zmulalo go)