Dzisiaj jest 03 sie 2025, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2013, 14:34 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
Witam posiadam chinskie 4t i zastanawiam sie nad swapem jednak jak narazie mam 300zl rozwazalem kupnonowego cyllka..airsal aa raczej nie znajde silnika za 300zl


Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 14:34 przez andro12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 14:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2011, 13:38
Posty: 256
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio nrg mc2
Na twoim miejscu dozbierałbym trochę kasy i robił swap :)




_________________

Obrazek
Moje NRG mc2
viewtopic.php?t=257656




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 7:48
Posty: 23
Lokalizacja: Radom (WR)
Pojazd:
Spokojnie znajdziesz wystarczy poszukać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Również bym nie pchał kasy w chine 4T. Dozbieraj kasy i kup mine lub p/g




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 18:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
sporzedaj ten silnik i akurat bedziesz miał wystarczająco kasy na minarelli lub p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 19:04 
*

Rejestracja: 29 paź 2012, 18:23
Posty: 20
Pojazd:
Toz w chinskich 4t jest dolne mocowanie silnika a wy mowicie i silnikach ktore maja gorne... A pewnie by mial klopot z przerobiniem na gorne..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 19:22 
*

Rejestracja: 07 lut 2013, 22:04
Posty: 32
Pojazd:
P/G ma górne mocowanie? To chyba jakaś wariacja na jego temat, bo o ile wiem to piaggio niezależnie od rocznika ma mocowanie dolne, a minarelli to rzeczywiście z dupy wzięte...




_________________

Crash!. pisze:
Dołączam się do tematu, mam cylinder 50ccm ( seria ) i chcę zrobić szlif na 70, sworzeń także 12, jaki tłok ? cena ok ~150 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 19:58 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
No tak ale 4t na airsalu by szedl cos jak p/g na seri a przy swapie jest w ch.. roboty..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 20:06 
**

Rejestracja: 04 sie 2012, 12:16
Posty: 234
Pojazd:
Dużo roboty nie ma ,zakładasz wahacz ,wkładasz silnik,przedłużka amortyzatora,linka gazu ,podłączasz elektrykę i to tyle .według mnie nie warto ładować kasy w 4t.Sam po sobie widze ładowałem kase w 4t i nie było to czego oczekiwałem.Dozbieraj kasy i kup silnik o/g i będziesz bardziej zadowolony niż z 4t




_________________

Damian


Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 20:08 przez damianowski16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:44
Posty: 547
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Aerox ;)
dozbieraj kasy na swap, albo i nawet jakbyś znalazł okazje to byś kupił już za 300zł cylinder, airsal będzie chodził podobnie jak seria minarelli/pg, a budowa 2t jest prostsza i się nie sypie, nawet jakbyś w ac zrobił to i tak jestr to bardziej opłacalne;)




_________________

Kingway corvette->Aprilia scarabeo->suzuki ts 80->Yamaha Aerox->Cagiva Mito 50

Wpadnij do Roxa :)
aerox-projek-2013-14r-jest-blackline-t366150-40.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 20:14 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
Przedluzke mam ale nie bd pasowala a wahacz nie pasuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 20:16 
**

Rejestracja: 04 sie 2012, 12:16
Posty: 234
Pojazd:
niestety wahacz musi być piaggio




_________________

Damian




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 20:46 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
przecierz tam jest taki sam a jak kupie to normalnie wchodzi|?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 23:29 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Nie rób swapa bo będą problemy. Najpierw nie będzie jak wstawić silnika a później będą problemy z elektryką. Lepiej zrób na fest te 4t, szanuj i będziesz też dobrze jezdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 23:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
nie zastsanawial bym sie... Swapa bym zrobil. Jedni niemaja problemow a inni maja... Wiekszosc swapow udaje sie bez problemu przegladajac forum. A co najwyzej maja jakies male problemy ;D




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 9:19 
*

Rejestracja: 29 paź 2012, 18:23
Posty: 20
Pojazd:
No wlasnie by pasowal wachacz od piaggio do chinskiego? Bo sam chce robic swapa:d a i co do elektryki to instalacje, tak? A stacyjka by pasowala od 4t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 12:00 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
Przemon999 pisze:
Nie rób swapa bo będą problemy. Najpierw nie będzie jak wstawić silnika a później będą problemy z elektryką. Lepiej zrób na fest te 4t, szanuj i będziesz też dobrze jezdzić.


Probowales robic swapa ze tak mowisz??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 17:36
Posty: 69
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: mam szybki
swap z 4t na 2t jest opłacalne :)

Trudności przy swapie nie ma :)

jeśli robisz swapa na P/g do 4t

To musisz się zaopatrzyć w :

-Silnik i osprzęt

-Wachacz

-Przedłużkę redukcyjną z amora od chinola pod karter p/g

Tyle już jest swapów i tyle schematów więc już każdy da radę to zrobić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 18:16 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
No dobra ale jest bardzo duze ryzyko ze przysle jakis zepsuty i nie odpali..a i czy kupowal ktos z was silnik na tablicy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 18:20 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Z silnikiem jest jak w loterii. Raz ktoś przyjdzie dobry a raz padło że nawet remontować nie ma sensu. Po wiem tak., Zazwyczaj malo kto sprzedaje dobry silnik. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy