Dzisiaj jest 25 lis 2024, 12:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swap Honda
Post: 15 lis 2009, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 15:26
Posty: 97
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Orientuje sie ktoś może, czy jest możliwy swap miny AC/LC do hondy NE50MF z roku 1986r :P
Bardzo bym też prosił o kontakt kogokolwiek kto robił coś takiego w hondzie i o pewne wskazówki. Pozdrawiam




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sap jest zawsze możliwy ale czy si opłaca do hony z 86r ???



mocowania na silnik musiał bys przerabiac i eektryke ;)




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D


Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 20:05 przez kewin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 15:26
Posty: 97
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
opłaca sie. uwierz:P
Wiązka elektryczna kompletna w okolicach 150 zł na allegro
Silnik 400 zł ( mowa o minie AC)
Stacyjka ~70 zł
No i chyba sie za to wezmę.
Ale jakieś cenę wskazówki zawsze się przydadzą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Domestos pisze:
opłaca sie. uwierz:P


Nie opłaca sie !!

Honda jest stara 'brzydka' nie opłaca sie pakowac 500zł w cos takiego !!


Nie lepiej byo by setupa w silniku zmienic ??

taniej by wyszlo




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 15:26
Posty: 97
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
kewin pisze:
Nie opłaca sie !!

Dobra zdecydowałem sie :D

I teraz moje ostatnie pytanie w tym temacie.
Czy ja dobrze rozumiem.
Kupuje stacyjkę.
Kupuje cała wiązkę elektryczną z modułem od skutera z miną AC
Kupuje silnik (mina AC)
Podpinam. Robie zaczepy w ramie.
No i to musi działać.
Jeśli gdzieś sie mylę to mnie poprawcie. :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 15:26
Posty: 97
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Domestos pisze:
jak dla mnie to nie ma sensu zakładać AC ... ;]


Dłuższa wypowiedż mile widziana:P
No mi sie zdaje że Ac tańsze jest.
W LC chłodnica, węże, zbiorniczek wyrównawczy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 18:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Zdecydowanie zostawiłbym AC. Te wydatki to jeden z tych ważniejszych problemów, ale żeby to sklecić to już będzie gorzej. Lepiej jest dać AC, bo tylko przekładasz elektronikę z Hondy i podłączasz wszystkie wężyki i cięgna. Nic więcej

kewin pisze:
Nie lepiej byo by setupa w silniku zmienic ??

taniej by wyszlo


Święte słowa xD. Ja też myślałem o wstawieniu silnika do swojej Hondy od BW'S-ki, a później od Joga-R, ale za te 600zł wolałbym dać troche części od tego silnika, co mam teraz i to z lepszym efektem, niż nowy seryjny silnik od innego skutera.




_________________

Honda X8R-S by DamianKX8R

Ś.P. Mycen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy