Dzisiaj jest 21 lut 2025, 1:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2010, 9:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Witajcie. Chciałbym w swoim tgb zmienić silnik na coś bardziej wydajnego - minimum 70cc oczywiście LC. Miałem iść na A1 ale z braku warunków(jechałbym do szkoły o 7 a wracał o 19:30) zdecydowałem się przemęczyć jeden sezon na skuterze ze zmienionym silnikiem :wink: Wiem że na pewno podejdą silniki z mocowaniem górnym(jak np. minarelli) ale co po za tym? Jakieś 125? Co polecacie? Liczę na waszą pomoc no a najlepiej jak by ktoś z was miał na sprzedaż taki silnik to ofertę na pw.

Aha, zapomniałem dodać ze budżet wynosi około 2k.


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 9:36 przez psikus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2009, 14:38
Posty: 76
Lokalizacja: Małopolska KPR
Pojazd:
Zapytam kumpla czy nie ma, bo coś ostatnio gadał, że ma jakiś silnik do sprzedania i ci napisze na pw :P




_________________

Kąkol pisze:
Może całkiem forum wydupcyć?



" Co wolno wojewodzie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 19:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
psikus, jak już tak pragniesz coś z 125 biegowego, to poszukaj na allegro 125/50, ostatnio widziałem tego troszkę. Hondy NSR 125/50 i masz machinę dobrą i 50 rejkę ;) , ale zrób jak chcesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 0:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Nie będę bulił za 125cc jakiegoś padluna zarżniętego przez małolata, dodatkowo że jest zarejestrowany na 50cc, no i w tym wypadku zostaje mi skuter z którym nie mam co zrobić - stał by nieużytkowany. Postanowione to postanowione, za rok będę mógł iść na A to wtedy coś się zakupi a teraz jaki silnik wstawić? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 14:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Psikus wydaje mi się że najlepszym wyborem będzie Minarelli LC + np. Koła od Jogurta i maszynka wyglądałaby zacnie oraz jeździłaby zacnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Też tak uważam ale ciężko znaleźć dobry egzemplarz silnika, ostatnio był na allegro po tuningu ze wszystkim za 1k ale filmiki z youtube mnie przeraziły, jarania kapcia popisy na szosie - silnik łatwo nie miał, dodatkowo koleś zaczął pisać że to było na innym cylku i inne brednie czyli pewnie zajeżdżony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 15:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
czy ja wiem, nie ma sesnu chyba zmieniać na mine 50cc LC . zeby tylko to jeździło. bo to będzie nie duża różnica w porównaniu do morini AC.. co innego jeśli chcesz podkręcić tą minkę, wtedy różnice będą :)
najlepiej tak jak pisałeś żeby 125 ze swapować jeśli się da ale to już Ci nie pomogę w tym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Że 50cc nie wchodzi w rachubę to napisałem na samym początku :P Nie mam nic do silnika TGB na serii ale każdy wie jak to jest z tuningiem tych jednostek i osiągami po... nieopłacalna rzecz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 16:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
opłacalna , jeśli chodzi o tuning pokroju SPORT, bo przy sporcie czy to mina ac/lc , P/G lc/ac lub morini to dużych różnic nie widać , ale większy tuning niż sport w morini, tym bardziej TGB nie jest opłacalny, wałów nie ma pod mocny racing, wariatory, wydechy ciężko znaleźć i to tylko przerabiane jak coś .. inne drobiazgi typu króćce itp to samo. inaczej z miną ;) zresztą sam o tym dobrze wiesz skoro chcesz zmieniać silniczek ;) więc tak jak wyżej, Mina LC, od malagi może ? + dobry tuning, ale jeśli zależy Ci tylko na sporcie to ja bym się zastanowił 5razy czy jest sens ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 20:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Scratch, Zeswapój silnik od TGB 125 cc,wychodziły takie wersje,poszukaj na allegro. Mocowania powinny pasować bo to w końcu Morini.Powinno nieźle jeździć.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
krzysiek39, chyba chodzi Ci o psikus,
mi na razie wystarcza moriniak :) i chyba przy nim pozostanę, ew. jakiś sport się zrobi <skromny>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy