Dzisiaj jest 04 gru 2024, 21:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lut 2016, 1:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Ciężko jest porównać coś co było na chodzie w projekcie kilka lat temu :wink:

Korektor R/T był krótko w napędzie na samym początku swap-a (przy MHR.R) i używałem go tylko z paskiem R/T. Konkretne porównanie to mam seryjnego korektora z zakrzywionymi prowadnicami do obecnego z prostymi na tym samym secie (jeszcze na StreetRace). Pomiędzy korektorem R/T a tym z zakrzywionymi prowadnicami miałem jeszcze jeden o mniejszej srednicy (możliwe ze z karterów pierwszej generacji) ale wiem że była różnica w srednicy talerza.

Porównanie korektora z prostymi prowadnicami do tego z zakrzywionymi :

https://www.youtube.com/watch?v=dmFvZ49l8dQ

Proste prowadnice to równa praca napędu. Od startu do v-maxu przyspieszenie jest równomierne, czego nie można powiedzieć o korektorze z prowadnicami zakrzywionymi. Przy R/T można sobie wybrać kąt nachylenia PROSTYCH prowadnic więc pewnie ciut się zmieni charakterystyka ogólna dla danego kąta zachowując równe przyspieszenie. Jednak nie będzie to aż tak "widoczne" jak przeskok z zakrzywionych na proste prowadnice. O jakości produktów R/T nie dyskutuje bo wiadomo że to jest najwyższa półka :wink:

W temacie paska, z pośród wszystkich które miałem zdecydowanie wybieram oryginał P/G. Jest szerszy w porównaniu do zamienników np MTF Racing ... drobna korekta w napędzie i wszystko gra i buczy :wink:
Temat paska R/T był poruszany niedawno, z tego co pamietam jest on krótszy od oryginalnego i zamienników. Pewno odbiło by się to w jakimś stopniu na osiągach ale na pewno dalo by się napęd wyregulować pod ten pasek bez większego problemu. Wiadomo ze S6 zaleca pasek R/T do napędu R/T i specjalnie nie powinno to dziwić nikogo patrząc na jego cene :mrgreen:

Suma sumarum, jak kogoś stać to droga wolna można sobie zafundować korek i pasek R/T wybrać jeden z 3 kątów nachylenia i ogień na tłok. Można też wybrać zdecydowanie tańszą opcję w postaci talerza z prostymi prowadnicami Malossi w zestawie z oryginalnym paskiem Piaggio i cieszyć się takim samym efektem :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lut 2016, 14:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
Siem Eldo,widzę że dalej działasz,pzdr




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Skoro mowa o napędzie r/t to dodam coś od siebie. Kilka stron wcześniej pisałem już że kupiłem korek i pasek r/t a wario miałem wcześniej. Całość zamontowana choć nie obyło się bez problemów. Pierwsza jazda i okazało sie że skuter rozpędza się do 60km/h kręcąc 14k! Później obroty spadaja do około 12k i bardzo słabo ciągnie do 85km/h. Wszelkie kombinacje z rolkami i sprężynami nie wiele dawały, zawsze był spadek obrotów. Od początku wydawało mi się ze pasek się ślizga, ale tłumaczyłem sobie że to nie możliwe bo przecież dedykowany. Skończyły mi się pomysły więc zmierzyłem dlugość paska i okazało się że ma 824mm, choć producent podaje 805mm. Wszystko jasne! Dałem pasek Malossi 820mm i wreszcie to zaczeło jeździć. Teraz tak sobie myśle że może on się musi ułożyć i wtedy przestanie się ślizgać, ale chyba nie.
Nie zgodze się z tobą Eldo że korektor r/t nie różni się niczym od korka Piaggio z prostymi prowadnicami. Skuter jest bardziej dynamiczny, agresywny że tak powiem. Prędkości maksymalnej nie sprawdzałem bo mokro troche ale podejżewam że sie poprawi. Fakt że troche droga zabawka, ale myśle że było warto.
Rozpisałem się troche ale tak to jest jak sie nie ma własnego tematu w projektach.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
witek651 pisze:

Nie zgodze się z tobą Eldo że korektor r/t nie różni się niczym od korka Piaggio z prostymi prowadnicami. Skuter jest bardziej dynamiczny, agresywny że tak powiem.


Przed R/T miałeś korektor z prostymi prowadnicami ? Nie twierdze ze się niczym nie rózni bo sama jakosć wykonania i uzyte materiały są zupełnie inne. Napisałem wczesniej że nie ma az tak duzej róznicy pomiedzy R/T a prostymi prowadnicami Malossi jak pomiedzy zakrzywionymi a prostymi :wink: Może coś nie jasno napisałem ale to miałem na myśli...




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja miałem proste prowadnice, z krzywymi nie miałem styczności i różnica jest spora.
Wracając do paska, myślisz że on może się ułożyć? Jest strasznie twardy i taki troche plastikowy w dotyku, śliski. Nigdy wcześniej nie miałem kevlaru i nie wiem może taki ma być.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
witek651 pisze:
Jest strasznie twardy i taki troche plastikowy w dotyku, śliski.


To dokładnie tak samo jak Motoforce Racing Kev i to jest normalne, u mnie kazdy kevlarowy właśnie taki był. Jak wziołem do ręki oryginał Piaggio to w szoku byłem jak duża jest róznica. Nie narzekałem na osiągi z tymi "twardymi" paskami. Jedyna rzeczą która faktycznie musiałem skorygować to start sprzęgła które łapało zbyt wczesnie ze względu na wieksza szerokość paska p/g.

Musiał bym teraz wsadzić korektor R/T zeby mieć jakiś obraz tego jak duże są zmiany i w którym momencie. Jednak mam już tak wszystko dopracowane że nie wiem czy by mi się chciało :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
W twoim przypadku zmiana korka mhr na r/t nie ma sensu, masz racje. Ja jestem bardzo zadowolony. Teraz po skończeniu regulacji jest potwór. Mierzyłeś może czas 0-80 albo do 100km/h.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 23:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dokladnie nie mierzylem ale z filmow ktore nakrecilem wychodzi tak ok 7...8sek do 100km/h zalezy jakie warunki. Tyle czasu mam Koso z funkcja pomiaru przyspieszenia i nie sprawdzilem :P




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
To mój Typhoon aż takim potworem nie jest, myśle że ja mam troche ponad 10sekund do 100. Funkcji pomiaru nie mam, więc będe musiał kamerką sprawdzìć. No nieźle, 7s to jest wynik.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 7:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
co do seryjnego korektora (proste prowadnice) to zastanawiam się czy nie zrobić tych prowadnic bardziej po skosie (aktualnie mam pod bardzo małym kątem nie dużo im brakuje żeby były prosto i skuter czasem jakby szarpie przy przyspieszaniu) ale na to jaki kąt prowadnic będzie najlepszy to pewnie wszystko ma wpływ. Czy może jednak jest warunek kiedy bardziej na prosto a kiedy bardziej pod kątem ? :D




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Z tego co pamietam u mnie jest 40st nachylenie prowadnic i widać na oko że tyle gdzieś będzie :wink:

Obrazek

Co do zakrzywionych prowadnic trudno powiedzieć jaki jest kąt... z pocztku to jakies 70-80 przy końcu prawie 90st :roll: Jak widać na foto wyżej róznica musi być po wymianie i tu chyba nie ma co dyskutować. Widziałem gdzieś w sieci przerobiony korektor z krzywych na proste, no strasznie to umeczone było i raczej nie pracowało jak trzeba :roll:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 17:00 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
Wiesz może w jakich latach wychodziły te proste, a w jakich zakrzywione?




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Powiem Ci szczerze nie wiem, nie widzialem w ofercie nigdzie korektora z prostymi prowadnicami org p/g wiec nawet katalogowo piernik wie kiedy to wprowadzili dokladnie ale mysle ze w nowej budzie gilery moze juz byc seryjnie.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 17:49 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
To niestety zalezy od silnika :) od rocznika od typu karterow i chyba od danej serii :) wiec trudno jest taki korektor upolowac :) Jacek kupowalem odemnie i ogolnie ciezko jest kupic ten korektor, aczkolwiek uwazam ze lepiej kupic uzywane malossi bo ceny kierunkuja sie 200-250 , co jak za ten korektor jest cena uczciwa :)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 18:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dziwne to z deka ale prawdziwe. Zeby nie bylo oficjalnego info na temat tak powaznej czesci w napedzie :roll:
Z reszta, zawsze mozna sobie kupic malossi badz s6 :wink: chyba jeszcze motoforce ma w ofercie talerzyk z prostymi prowadnicami :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
witek651 Również zdecydowałem się na ten korek, wraz z paskiem RT i oczywiście wariatorem ;)
Dorwę jeszcze wydech R1400 i zdam relację, C20 poszedł do żyda :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2016, 23:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Pogoda dopisala a wiec #plenerowo :mrgreen:

Wypaliłem trochę mieszanki nie oszczędzając moto na "moim torze testowym" :twisted: :twisted: :twisted:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A po wszystkim nowa dawka szatańskiej mieszanki 98 ultimate z olejem r/t :twisted:

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 7:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Tor Testowy to podstawa. Też mam takie miejsce gdzie sprawdzam osiągi. Jak na razie od dwóch lat wyniki systematycznie idą w góre, choć pewnie "przyjdzie taki dzień że powiem sobie dość". Tyłek rewelacja. Zdaża ci się że licznik paruje od środka?
Nic nie nagrałeś na nowym pasku?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 8:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Poki co nie zaparował ani raz. Kiedys na upale 8h non stop do słońca (w cieniu 40st więc do słońca dużo wiecej) LCD złapał wszystkie kolory tęczy, myślałem że już po nim ale wystygł i jest OK :wink:

Nie nakręciłem nic wczoraj bo wyjechałem po pracy w teren nie miałem uchwytu (kamere mam zawsze przy sobie) :wink: Spokojnie na pewno nie raz w sezonie coś zmontuje i dam linka.

Musze założyć sprezynki medium i je naciagnac tak do 30/50% bo na tym szerszym pasku nizej sie zbiera co troche opoznia przyspieszenie, poza tym wydaje mi sie ze osiagi sa na tym samym poziomie co wczesniej.

Ogólnie moto spisuje się bardzo fajnie, chciał bym coś podłubać ale specjalnie nie mam pomysłu (poza sprzegłem) :wink: Dla tego na chwile obecną tuninguje rower :twisted: Trzeba przygotowac sprzet do sezonu i odchudzić o kilkaset gramów żeby nie było że z roku na rok nic sie nie dzieje :cool:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Super wyglądają te cyferki po bokach! :D




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy