Dzisiaj jest 24 lis 2024, 23:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2014, 22:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hakaman12345 pisze:
cyli dodaje i to ito?


Przy mocnym setupie sporo zyskasz na prędkości maksymalnej i przyspieszeniu. Wystarczy sobie to wyobrazić.

Wariator osiąga swoje maksymalne obroty podobnie jak dzwon sprzęgła który bezpośrednio napedza koło poprzez przekładnie nadając mu maksymalne obroty które są właśnie ograniczone przełożeniami. Oryginalnie przekładnia pozwala uzyskać 1 obrót koła przy 13 obrotach dzwona co przy seryjnej mocy jest optymalnym ustawieniem (kompromisem) pomiędzy przyspieszeniem i predkością maksymalna.

Skracając przełożenie pierwotne do 9 obrotów dzwona na 1 obrot koła obciążamy bardziej cały napęd = silnik zwiększając przy tym analogicznie predkosc maksymalna. Można to sobie teraz wyobrazić, w sytuacji w której nie zmulimy silnika (jego moc i moment jest sporo większy od seryjnego) naped mimo tych samych obrotów szybciej zakręci nam dzwonem = kołem co da większego "kopa" na starcie :wink:

Prościej się nie dało :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lut 2014, 22:28 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
ok chyba rozumiem




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Śledze Twój temat i wiem ze masz ochote na BB dla tego nawet bym się nie zastanawiał nad 9/1, inaczej to wręcz PODSTAWA przy takim cylu :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lut 2014, 22:47 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 22:47 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
mam zagwostke na maksa z tymi przelozeniami wiele osob ktore pytalem oprocz ciebie mowi ze twoje przyslenia sa nie do konca poprawne ;/

bo to co napisalees jest ok
ale teraz tak jezeli jest mu ciezej ruszyc (mocny set ruszy bez problemu ) ale z drugiej strony jest mu ciezej i wtedy robi nizsze obroty co zaprzecza przyspieszeniu




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 22:50 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Gdy będą za krótkie przełożenia silnik za szybko wykorzysta tarcze wariatora do przyspieszenia i po maksymalnym wyjściu paska na górę wariatora silnik będzie mógł przyspieszać jedynie obrotami.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 22:54 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
czyli jakie te przelozenia w koncu dac bo zgupialem

im przełożenie ma większą ilość obrotów dzwonu tym przyspieszenie lepsze
a przynajmniej tak mysle




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 22:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hakaman12345 pisze:
ale teraz tak jezeli jest mu ciezej ruszyc (mocny set ruszy bez problemu ) ale z drugiej strony jest mu ciezej


to zdanie chyba potwierdza ze nie zrozumiałeś (podobnie jak te osoby które Ci żle doradzają) :wink:

Jeżeli silnik DA RADE, powtarzam DA RADE (a BB na 100% da rade bo mój Racing daje bez problemu) przyspieszenie będzie lepsze podobnie jak predkosc maksymalna ! Koniec kropka, a jak masz dalej wątpliwości oglądnij ten film i odpowiedz mi na pytanie :

Czy Twoim zdaniem silnik zmula na starcie ?

http://www.youtube.com/watch?v=aOhq9mDo ... e=youtu.be

Nigdy bym nie polecił 9/1 do seryjnego cyla, miałem to przelozenie również w 4T i Wiem co mówie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:01 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
no ale wiesz
mowisz tak
Wieksze przelozenie jest dluzsze dlatego silnik zakreci wiecej razy przy takich samych obrotach kolem -jak najbardziej ok
tylko on zeby osiagnac takie sama obroty musi wlozyc w to wiecej mocy (bedzie to robil sluzej ) nie tak ?


Nie silnik nie zmula

-- 04 lut 2014, 0:01 --

dawid54 pisze:
Gdy będą za krótkie przełożenia silnik za szybko wykorzysta tarcze wariatora do przyspieszenia i po maksymalnym wyjściu paska na górę wariatora silnik będzie mógł przyspieszać jedynie obrotami.


Wariator i Korektor to jak skrzynia zmieniaja sie tak jakby tryby dziala tam sila odsrodkowa




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
NO WIDZISZ...nie zmula, czyli jak Replica daje rade uwierz mi BB rozerwie te przełożenie na wióry razem z kołem :wink:

Nie wnikam w napęd, bo na "lipnych częściach" coś ślizgać będzie na pewno. Jest MOC można dawać 9/1 a żeby było ciekawiej są jeszcze krótsze przełożenia których Ci nawet nie proponuje :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:08 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
9/1 to jest dlugie przelozenie :ups:

-- 04 lut 2014, 0:08 --

im mniejsza liczba tym przelozenie dluzsze a nie krotsze




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Czepiasz się szczegółów...

W 4T zmieniłem z 12/1 na 9/1 i nie straciłem na przyspieszeniu. W 2T zrobiłem dokładnie to samo... masz dowody na filmie, masz opinie osoby która nie kopiuje opinii z sieci tylko TESTUJE na własnym sprzęcie rozwiązania. Nie jestem Ci w stanie jaśniej tego wytłumaczyć, rób jak uważasz :wink:

Swoją drogą jak Ty chcesz ciągnać setup BB jak po takim czasie nie zrozumiałeś tematu przełożenia ?




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:15 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
i zakonczyles taka fajna dyskusje :/
no wiesz nie chce staracic na przyspieszaniu bardziej mi na przyspieszeiu zalezy niz na maxie bo maks mi 100 wystarczy

-- 04 lut 2014, 0:15 --

swoją drogą jak Ty chcesz ciągnać setup BB jak po takim czasie nie zrozumiałeś tematu przełożenia ?

Powiedzmy tak wiele oosob mowilo mi abym zostawil seryjne i taki byl plan jednakk ty mi namieszales :mrgreen:




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
To nie zmieniaj ja ci 100 wystarczy.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:23 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
no ale wiesz jezelinie strace na przyspieszeniu i zyskam v max to moge zmieniac nawet na bardziej hardcorowe widac ze ograniasz temat i zdam cie na cebie z wyborem

-- 04 lut 2014, 0:23 --

takze doradz




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Jezeli chcesz ciagnac setup BB na porzadnym napedzie bo nie sadze zebys sie porywal z motyka na slonce...:-) kazdy siedzacy w tuningu poleci Ci 9/1 do przekladni. Jest tutaj wiele slabszych opcji z takim przelozeniem i daja rade. Nie namawiam, proponuje a zrobisz jak uwazasz :-)




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 23:31 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
ni eno wiadomo
na naped idzie caly kit mhr
dzwon tec cnc i sprzeglopolini 2g/stage 6 torque control /malossi delta


no ale mowisz ze mozna dac jescze jaks kokretniejsze przelozenie

-- 04 lut 2014, 0:31 --

ktore brac?\

http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pier ... 0103.bhtml

http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pier ... 3592.bhtml

http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pier ... 9412.bhtml

http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pier ... 1994.bhtml




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 0:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2012, 13:58
Posty: 190
Pojazd:
hakaman12345 pisze:


Kolego tak cylek można portować w rozne sposoby aby wycisnac z niego wszystko przy malutkije zywotnosci
aby troche poprawic kanaly itp
aby dopasowac pod wydech itp.
Mozna wlasnie dobierac sobie katy stopnie sprezania itp

Druga sprawa co do wydechu to pomysl ile kosztuje nowy stage 6 r1200,r1400,malossi mhr,yasuni c21 ,yasuni c30

ponad 1k
a taki sam spawak a nawet mocniejszy niz c30 mozna zrobic za 470zł nawet mozesz przykleic naklejke yaszuni i tak wyglada pieknie
co do terminow ogarnij terminy dudiego przmek z portingiem sie wyrobi w 2-3 tygodni
A przy ilosci jazdy eldo mozna sie nad tym zastanowic bo on nie robi duzych przebiegow


No to tak widzę że trzeba Cię przywrócić do reali życia . PORTING to zło ... tutaj mam tylko jedno zdanie "Lepsze jest wrogiem Dobrego" ... . Druga sprawa , osobiście mam na sprzedaż wydeszek R1200 do Piaggio w stanie IDEALNYM , żeby nie mówić nowym po przelocie mniej niż 100 km , wystarczy popytać ... Spawak to zawsze tylko i wyłącznie spawak , drobny błąd w pomiarach i LEŻYSZ ! Dudi ma terminy miesięczne z tego co ostatnio słyszałem a Przemas to się może wyrobi w 2-3 ... ale MIESIECY ( nie chodzi mi tutaj dokładnie o przypadek wykonywanie tylko portingu ale czegoś innego co jednak tyle czasu ile się wykonuje - nie wymaga ) !!! I znowu mam na myśli wiadomą mi osobę ... Eldo nie robi dużych przebiegów !? :lol: W tym sezonie (2013) to może faktycznie ale poczytaj o projekcie 4T Eldo bardzo dużo czasu spędza na Szerszeniu , chyba mylisz pojęcia dbania i odpowiedniego serwisu z " robieniem przebiegów " ... Pozdrawiam Włoch50cc !




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 0:27 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
[/quote]Reasumując, w moim przypadku gdzie skuter wykorzystuje 2-3 razy w tygodniu gdzie 10km przelatuje średnio w niecałe 10min powinienem bez ładowania akumulatora strzelić ok 900km :mrgreen: To w moim przypadku ok. 2 miesięcy jazdy w dzień. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce :cool:[/quote]


sluchaj pierwsza sprawa
dlaczego mam placic ponad 1k za cyl
skoro kupie motoforca racinga nowego i dam przemkowi na port nawet mozna zrobic z niego polini evo
te cylki roznia sie katami i duperelami niczym powaznym


[/quote]"Spawak to zawsze tylko i wyłącznie spawak , drobny błąd w pomiarach i LEŻYSZ"[/quote]
jak ktos umie liczyc to nie lezysz i masz lepszy wydech od wiekszosci produkcjunych za 470zł -jest on nowy porownujmy cene nowych rzeczy!


[/quote]"Przemas to się może wyrobi w 2-3 ... ale MIESIECY "[/quote]
u mnie malowanie karterow porting i flow karterow i cyla do tego tulejowanie cyla i skaldanie silnika trwa jak narazi 2 tygodnie i cyl jest skonczony kartery pomalowane w przyszlym tyg dostane silnik !


" I znowu mam na myśli wiadomą mi osobę ... Eldo nie robi dużych przebiegów !?'
-Patrz cytat wyzej,(na samej gorze)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 0:28 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Włoch50cc,
Taaa, A fabryczne kominy są wykonane z niesamowitą precyzją.
Wydech który jest robiony masowo z góry zakłada że będzie używany w różnych cylindrach przez co taki wydech już na starcie nie ma szans z spawakiem
Teraz wiem skąd eldo miał pomysł zmiany wydechu na R1200 :lol:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 0:38 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
dawid racja swieta racja !

-- 04 lut 2014, 1:38 --

jescze fakt ze r1200 lubia pekac




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy