Dzisiaj jest 01 gru 2024, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2014, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Krociec Polini viton z prowadzeniem mam naturalnie caly czas. To bardzo dobrej jakosci krociec idealnie dopasowany do oryginalnego ukladu (gaznik-air box) jak i wersji ze stozkiem z boku.

Do gaznika 21 bedziesz musial dac zapewne wieksza dysze, u mnie 092 wydaje sie byc za mala ale jeszcze tego nie potwierdzilem. Dusi go przy 11-12k rpm i stawiam na brak paliwa ale to sie zobaczy jesio.

Otwor wiekszy nie spowoduje zasyfienia mieszanki bo dolot jest przed filtrem gdzie zassysa powietrze. Moze sie stac tak ze bedzie glosniejszy ale bez szalenstwa w porownaniu do stozka :mrgreen: ja wydlubalem maksymalnie ile sie dalo, wkleje fote moze jutro.

Jaki masz wklad w boxie ?




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 cze 2014, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Wklad mam malossi podwojny ale raczej nie polecam bo po tygodniu mialem zasyfiony gaznik skruszona zlota farba z napisu na filtrze. Wyskubalem calosc dokladnie i teraz gra, ale z tym napisem to dali D...




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 12:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
witek651 pisze:
Wklad mam malossi podwojny ale raczej nie polecam bo po tygodniu mialem zasyfiony gaznik skruszona zlota farba z napisu na filtrze. Wyskubalem calosc dokladnie i teraz gra, ale z tym napisem to dali D...


No lipa niezla :P S6 dl poki co sie 3ma...tez dual layer.

Nizej powiekszony otwor dolotu

Obrazek


Obrazek

I puszka z nowymi imbusami i kolorem

Obrazek



Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 15:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Obecnie śmigasz na puszce ? Jakaś różnica pomiędzy stożkiem ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
To ostro pojechales ja mam troche mniejszy otwor. Zajzalem na poczatek tematu i w opisie masz pasek o dl. 805mm i to w dodatku przy oversize? Przeciez seryjnie jest 811mm? Pytam bo mialem troche przygod z paskami malossi dedykowane do piaggio; jeden mial 820mm-zdecydowanie za dlugi, a drogi 808-za krotki. Wrocilem do seryjnego. Fajne malowanie puszki.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Pasek mam obecnie Motoforce (przewinelo mi sie ich troche juz o roznych dlugosciach) 811x17,5 aktualnie z tego co sobie przypominam.

Przejechalem na puszce moze z 40km w ramach testu na zbicie halasu. Sporo reg. zeby to jechalo na 100%. W tym tygodniu cos bede dzialal w temacie :wink: Teraz slychac tylko wydech, jest bardzo duza roznica ! Na gabce jest masakra do kwadratu,kask sporo tlumi ale przy duzych obrotach lep chce urwac nie wspomne o ludziach ktorzy ida np. chodnikiem.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2014, 10:55 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
To czemu mu nie wsadzisz motoforce airbox'a.?




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mialem tego boxa, w 4T dawał rade ledwo ledwo (musiałem wyciagnac wkłady filtrujące bo brakowało powietrza przy secie ktory miałem) w p/g nie widze go wizualnie i technicznie. Tutaj jest potrzebne porządne filtrowanie, konkretny dolot i na prawdę solidne mocowanie ze względu na pierońskie drgania od wysokich obrotów. Pogrzebałem troche do poludnia i jestem blizej konca niż dalej wiec jest dobrze w temacie regulacji gaźnika :wink:

Silnik juz rowno ciagnie od zera do maxa gdzie wcześniej lubiał złapać czkawkę przy gwałtownym dodaniu gazu i na samej górze przy v-maxie. Po rozwierceniu puszki (jak na foto) deczko głośniej się zrobiło ale to kropla w morzu w porównaniu do stożka z gąbki :mrgreen:

Dysza 100, blokada iglicy na środek i jeden obrót składu w tył. Przepale na tym secie kilka baków i zobacze jak to wyglada "od środka" :wink: Napęd następny w kolejce... pokombinuje trochę z różnymi długościami pasków, rolki +/- 1gr i centralke tak +/- 10kg. Sprzęgło zostawie jak jest na 8k.

Dodatkowa pompe elektryczna obiegu płynu chłodniczego własnie testuje na stole. Krotka relacja filmowa z przebiegu testu :

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=jeOgvGg ... e=youtu.be

Wynik:

- wydajność 10L / 25sek
- pobór prądu 0,35A / 12V

Pozostaje test w układzie skutera :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, 19:50 przez eldo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 19:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Ładnie pracuje , gdzie planujesz umiejscowić ją ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Myslę ją dać zaraz przed króćcem dolotowym do oryginalnej pompy. Mam przygotowany już 10cm odcinek węża Motoforce (jak na filmie) jutro sprobuje to wpiąć w układ :wink:

Pompa bedzie załączana automatycznie wraz z wentylatorem na chłodnicy za pomocą termostatu ustawionego na odpowiednia temperaturę. Wszystko bedzie w trybie "stanby" po przekreceniu kluczyka w stacyjce :wink:

Nie wiem jak to bedzie współpracowało z obecną pompą i resztą więc napiszę coś więcej po jakimś teście drogowym :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2014, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Ciekawy czy ta pompa nie będzie zaburzać przepływu płynu, kiedy nie będzie działać. Jak mi jutro skuter też będzie łapał duża temperaturę to też pomyślę nad taką pompą. Tylko mam pytanie czy dać tą pompę przed czy za oryginalną pompą?




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 13:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Pompa jest tak zrobiona ze spokojnie na postoju woda przez nia przelatuje. Z ciekawosci dzisiaj sprawdzilem. Nie mam pojecia szczerze gdzie w ukladzie bylo by jej najlepiej, daje przed ori pompa narazie, zobacze co sie stanie :wink:

Tak więc wpiołem pompę wspomagającą w układ. Nizej kilka zdjeć jak to wygląda. Jest bardzo duża równica w temacie przepływu płynu przez cały układ. Nie ma znaczenia w którym miejscu układu złapie się węża aż drga od przepływu :) Przejechałem ok 10km i jest spora różnica w utrzymaniu temperatury na postoju (światła itp) wczesniej była tendencja do wzrostu teraz maleje ! Podczas jazdy również utrzymuje się ok. 10st niżej (nie przekracza 75st). Wczesniej temperatura falowała i reagowała na zmiane obrotów wału, to normalne bo pompa kreciła wolniej / szybciej... teraz stoi jak drut !

Wniosek: fajna sprawa i na 100% zostaje u mnie w squcie :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mam trochę wiadomości w temacie ile dałem, gdzie kupiłem itp. Więc odpowiadam tutaj. Pompe kupiłem na necie za 80pln (z wysyłką). Używana (z gwarancją rozruchową) zdemontowana z Mercedesa CLS. Producent Bosch.

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 17:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Eldo mam takie pytanie trochę odbiegające od tematu,ile wyniósł cie cały koszt zrobienia elektryki ? I czy zrobił byś taką na zamówienie ? Bo Ja kompletnie nie mam pojęcia o elektryce a twoja nie dość że wygląda to jeszcze działa jak należy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Jest opcja wykonania takiej wiazki do kazdego skutera itp tylko jest kilka warunkow:

1. Czy zostaja oryginalne wtyczki itp
2. Wiazka ma byc przerobiona czy nowy oryginal
3. Wymontowanie obecnej wiazki i wysylka do mnie
4. Dokladny opis co i jak ma dzialac na nowej instalacji:

a. Jaki zaplon
b. Jaki licznik
c. Dodatkowe pkt pomiaru temperatury, obrotomierz itp
d. Oswietlenie standard czy led

Koszt materialu przy wiazce odchudzonej (zaplon sportowy itp): ok 150pln
Koszt wykonania ok 150pln
Kost wysylki ok 15pln (pobranie)
Czas oczekiwania ok 2tyg (zalezy od typu wiazki)




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Orginalna pompa ci nie wyrabiała ??

Ja na tym cylku i orginalnej chłodnicy NRG i pompie . mam max 85*c podczas ostrzejszej jazdy




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
dejmon94 pisze:
Orginalna pompa ci nie wyrabiała ??

Ja na tym cylku i orginalnej chłodnicy NRG i pompie . mam max 85*c podczas ostrzejszej jazdy


Ale masz tez oryginalny uklad p/g odprowadzenia ciepla z chłodnicy i dolotu a to połowa sukcesu :wink:

Na tulejowanym cylu mhr jest wyzsza temperatura przy pelnym obciazeniu i szybciej narasta po odpaleniu. Pompa elektryczna poprawila obieg, teraz jest w normie :wink: Niby troche zeliwa a roznica spora przy nagrzewaniu cylindra.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
eldo, co taka cisza w twoim projekcie?nic się nie dzieje?




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
c20stka sprzedana . Jakie plany teraz ??




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Sprzedana :O jak ?
Zapraszam do mnie :




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 22:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
dejmon94 pisze:
c20stka sprzedana . Jakie plany teraz ??

Jeżeli jest na prawdę sprzedana to widzę tutaj tylko i wyłącznie spawaka. :twisted:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy