Dzisiaj jest 14 maja 2025, 23:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: SWAP TZR
Post: 08 maja 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:15
Posty: 8
Lokalizacja: Oława
Pojazd:
Witam,
Wiecie może czy ktoś się zajmuje przekładką silników tz. stawiam tzr-ke i odbieram gotową
mam na myśli silnik z CBR/yzf-r125 4T lub RS 125 2T i jakie są tego koszta ?
Proszę o pomoc posypało się łożysko na korbowodzie i te szpilki poszły gdzieś w silnik i teraz myślę czy nie lepiej zrobić swapa na 125.


I oriętacyjnie jakie mogą być tego koszta ?




_________________

szukam dobrego mechanika do TZR okolice wrocławia


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 20:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Kompletny swap więcej jak 1k




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:04 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:15
Posty: 8
Lokalizacja: Oława
Pojazd:
a wiesz może kto by się takim czymś zajął ?




_________________

szukam dobrego mechanika do TZR okolice wrocławia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
macko644, Z Silników
macko644 pisze:
CBR/yzf-r125 4T lub RS 125 2T i
wszystkie to jedne wielkie gówno ;) Po pierwsze cbr - r125 wtryski już mają i będzie problem z elektryką dość duży . Komputery i wgl :) . Najlepiej silnik od NSR/Cagivy mito .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:42 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:15
Posty: 8
Lokalizacja: Oława
Pojazd:
może i być taki silnik, tylko kto się tego podejmie , i ile taki silniczek pali mniej więcej ?




_________________

szukam dobrego mechanika do TZR okolice wrocławia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
4t - 3-4 litry
2t - 5-8 litrów

Wszystko zależy od stylu jazdy.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 7:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Sam silnik w dobrym stanie to koszt w granicach 1000-1500zł




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
silniki w cbr 4t były na gaźniku jak i wtrysku i podobno są bardzo dobre wytrzymują po 40tys a co do tego kto ci może to zrobić odp brzmi samemu albo 1 lepszy mechanik ;d




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 17:00 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
Najłatwiej zrobić swap z rs 125, lecz tak trzeba spawać mocowania. Weź również pod uwagę koszty też innych częsci niż tylko silnik, takich jak nowy wachacz tylni, napęd, nie liczać robocizny. W dodatku tzr 50 przy swapie na 125 prowadzi sie bardzo nie pewnie, tzn nie jest stabilna na drodze, i tu już dochądzą koszta kół i zawieszenia z rs 125 albo z belgardy. Tak więc jak chcesz zrobić swap na tip top żeby wszystko było idealnie to z tzrki tylko zostanie rama, plastiki i kilka pierdólek, jednym słowem jest to nie opłacalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
Najlepiej silnik od NSR/Cagivy mito


Toś Panie dołożył do pieca :P Silnik od Mito w TZR - toż to śmierć na kółkach :P




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 20:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tom_Q, a bo ? Nawet jeśli mito jest mocniejsze od rs to niewiele. 2-3KM różnicy nie robi aż takiej żeby zaraz o śmierci rozmawiać




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 20:22 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Furian50 pisze:
Tom_Q, 2-3KM różnicy nie robi aż takiej żeby zaraz o śmierci rozmawiać

Nawet hulajnoga o mocy -1 km w rękach wariata, jest niebezpieczna.
:roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Furian50 pisze:
Tom_Q, a bo ? Nawet jeśli mito jest mocniejsze od rs to niewiele. 2-3KM różnicy nie robi aż takiej żeby zaraz o śmierci rozmawiać


Yhym, Evo, a nawet zwykła wersja Mito ma osiągi i moc - które w konstrukcji tzw. pięćdziesiątki zrobią swoje.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 09 maja 2012, 20:26 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
mito to najmocniejsza 125 więc bym nie ryzykował :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 21:15 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:15
Posty: 8
Lokalizacja: Oława
Pojazd:
generalnie nie mogę znaleźć osoby która by się podjeła czegoś takiego i oszacowała mniej więcej koszta takiej roboty z częściami więc chyba nie będzie 125 :(




_________________

szukam dobrego mechanika do TZR okolice wrocławia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
macko644, Z Silników
macko644 pisze:
CBR/yzf-r125 4T lub RS 125 2T i
wszystkie to jedne wielkie gówno ;) Po pierwsze cbr - r125 wtryski już mają i będzie problem z elektryką dość duży . Komputery i wgl :) . Najlepiej silnik od NSR/Cagivy mito .


Dla Ciebie silnik z RS 125 to g*? Gratuluje.

Dawid


Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 11:08 przez navi777, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 21:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Ale mi chodziło o to, że po zamontowaniu silnika od RS bedzie spoko, moc konkret, koleś będzie żył, lecz po zamontowaniu silnika od Mito to od razu że śmierć :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 9:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 13:42
Posty: 255
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Moje zdanie jest takie, że nie ma co się bawić, bo cała operacja związana ze swapem wyniesie Cię więcej pieniędzy niż miałbyś sprzedać twoje cacko, dołożyć i kupić coś w miernym stanie.




_________________

"Alkohol to sposób na zachowanie równowagi psychicznej kosztem równowagi fizycznej"
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 12:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
macko644, naprawa seryjnego silnika tzr 50cc wyniesie z 3-4 razy taniej od swapa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
porządny swap na 125 z robocizną wyniesie dużo jakieś 2 tyś bo sam silnik w dobrym stanie z 1500zl :<




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...